Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustan tukan inflaatio harmittaa

Vierailija
26.07.2022 |

Ennen musta tukka liittyi kuulaisiin talvikaunottariin ja oman tien kulkijoihin. Nyt sitä käyttää WT ja luonnostaankin näkyy eri yhteydessä kuin vanhaan hyvään aikaan...

Musta tukka voi kuitenkin näyttää niin hillittömän upealta oikealla tavlla kauniilla naisella.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummat hiukset vaaleemmalla tyvikasvulla on hirveintä mitä voi olla. Siis niin hirveää. Ja vaaleilla kulmakarvoilla. Yäk, yäk ja yäk.

No joo, mutta aika harvoin noita näkee. Useimmat kyllä värjää ripset ja kulmakarvatkin ja tyvikasvun saa värjäysten välissä helposti peittoon Magic Touch tms. suihkeilla.

Itse olen luonnostanikin tumma mutta ripset ja kulmat on ihan valkoiset. Olen värjännyt niitä joka 10. Päivå jo 30 vuotta.

Joo, mutta silloin kun näkee niin se on ihan kamalaa. Kauhee työ käyttää elämästä sellainen siivu jonkun juurikasvun ja kulmien värjäilyyn. Aivan uskomattoman turhaa.

Vierailija
22/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummat hiukset vaaleemmalla tyvikasvulla on hirveintä mitä voi olla. Siis niin hirveää. Ja vaaleilla kulmakarvoilla. Yäk, yäk ja yäk.

No joo, mutta aika harvoin noita näkee. Useimmat kyllä värjää ripset ja kulmakarvatkin ja tyvikasvun saa värjäysten välissä helposti peittoon Magic Touch tms. suihkeilla.

Itse olen luonnostanikin tumma mutta ripset ja kulmat on ihan valkoiset. Olen värjännyt niitä joka 10. Päivå jo 30 vuotta.

Joo, mutta silloin kun näkee niin se on ihan kamalaa. Kauhee työ käyttää elämästä sellainen siivu jonkun juurikasvun ja kulmien värjäilyyn. Aivan uskomattoman turhaa.

Miksi se sinua haittaa, jos joku muu haluaa kohentaa ulkonäköään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaalea iho ja musta pitkä paksu tukka jota olen värjännyt yli 20 vuotta mustaksi. Oikea väri joku maantienharmaa vissiin. Musta sopii mulle loistavasti enkä todellaan ole ainoa.

Sama, värjään luonnonmustaksi. Moni on kysynyt, onko mulla se väri luonnostaan.

Vierailija
24/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ilmeisesti vetoaa, koska mustia hiuksia ja tatskoja haukutaan täällä aina.

Vierailija
25/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi WT otti goottien ym. suosiman mustan omakseen?

Vierailija
26/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin englantilaisissa naisissa näkee paljon mustahiuksisia naisia jotka ovat jotenkin suttuisia. Ei lähelläkään mitään kaunista lumikkimaista. Kauhea pakkelikerros naamassa, tyyli sellainen wt. 

Mulle ei mustat hiukset sopisi. Olen iholtani kyllä vaalea, mutta musta hiusväri olisi liian kova väri mulle ja näyttäisin liian kalpealta ja sairaalta. Mulla on oma punertava hiusväri.

Vierailija
27/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei prdkls! Minulle mustat hiuset on in !! 

Miksi vieressä nukkuu blondi....se on sitä elämää.

Vierailija
28/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin suomalaiset naiset sen tajuaa, ettei mustaksi värjätyt hiukset kertakaikkiaan sovi meidän vaalealle iholle. Saa näyttämään kantajansa entistäkin kalpeammalta ja tekee liian voimakkaan kontrastin vaaleille ja vaatimattomilla piirteillä oleville kasvoille. Lisäksi jakauksen kohta alkaa paistaa vaaleaa päänahkaa vasten kuin kaljuuntuvalla miehellä. Tämän näkee loistavasti esim. kerrostalon parvekkeelta kun katsoo kadulla kulkevia naisia. 

Sitkeä urbaanilegenda Suomessa, että musta sopii kaikille. Tosiasiassa se ei sovi juuri kenellekään suomalaiselle. Ei vaatteissa, ei hiuksissa. Kontrasti on liian voimakas.

Vierailija
29/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niitä suomalaisia, joille musta sopii. Siihen nykyään liittyvät konnotaatiot vain arveluttavat.

Älä huoli, jos olet niitä onnellisia talven sävyisiä ihmisiä, joille musta todella on sopii niin näytät oikein kauniilta ja erotut eduksesi suurimmasta osasta suomalaisia.

Sanoisin, että onko henkilö tumma, vaalea, punainen tai musta, vaalea tai viileä sävyiltään niin omat sävyt ovat eduksi aina ja niiden kautta on helppo ottaa ns. varman päälle. Toisaalta, jos haluaa olla pinkki niin se olkoon hänen asiansa - se vaan on totuus, ettei kaikki värit sovi kaikille. Jos halu erottua värillä joukosta räväkkyydellä, hän elää varmasti sen asian kanssa ihan hyvin.

Vierailija
30/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mustat kulmakarvat ja ripset ihan luonnostaan. Hiukset taas vaaleanruskeat, jotka vivahtaa kupariin. Kesällä aurinko tekee niihin kultaisia raitoja. Siis ihan luonnostaan. En valita, vaan tykkään omasta luomuminästä.

Tummista naamakarvoistani huolimatta musta hiusväri ei sopinut minulle yhtään. Onneksi tajusin luopua värjäämisestä. Siirtymäkausi oli pitkä, mutta taitavan kampaajan kanssa se onnistui.

Luulin, että oma värini on jokin tylsä harmaa, mutta se olikin kaikkea muuta! Nyt käyn kampaajalla kerran tai kaksi vuodessa. Säästyy rahaa ja aikaa.

Vierailija
31/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tukka voi kuitenkin näyttää niin hillittömän upealta oikealla tavlla kauniilla naisella.

Musta tukka voi näyttää upealta, kun se on luonnostaan musta. Silloin se yleensä sopii ihmisen ihon sävyyn, eikä paista juurikasvu, toisin kuin jos tukka on mustaksi värjätty.

Musta värjäys yleensä vanhentaa ja saa kasvojen piirteet näyttämään kovalta ja ihon kelmeältä, vahamaiselta. Harvalla toimii.

Vierailija
32/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle se sopii. Olen talvi sävyltäni, mustikan siniset silmät, vaalea iho ja sirohkot kasvonpiirteet. Värjään oikeastaan ruskeanmustalla, eli väri ei ole niin korpinmusta mitä luulisi. Meikkaan myös tavalla että sopii yks yhteen. Sama vaatteiden sävyssä.

Vierailija
33/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku suositella hyvän pehmeän mustan hiusvärin?

Vierailija
34/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän jotenkin pliisulta, jos tukka ei ole joko puhtaan platinainen, tuhkanruskea tai musta. Musta on näistä helpoin ylläpidettävä.

Vierailija
35/35 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin ihmetyttää, että ulkomaillaon paljon enemmän tarjollahienostuneita viileitä ruskeita hiusvärejä. Suomessa kaupan tuhkanvaalea tai -ruskea on lähinnä neutraali. Musta on ainoa oikeasti kylmä väri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi