Ihmiset suhtautuu minuun säälien, miksi?
Olen 9-vuotiaan lapsen yh-äiti. Olen panostanut laoseni kasvatukseen; hän pärjää kiitettävästi koulussa ja on empaattinen ihminen. Itse opiskelen yliopistossa, ja vaikka opinnot ovat kestäneet vasta kolme vuotta, olen saanut jo oman alani töitä, joita teen sivutoimisesti. Saan myös toimeentulotukea toisinaan. Olen kivan näköinen nainen ja viihdyn yksin. Olen kyllä valmis sitoutumaan kun hyvä mies osuu kohdalle.
Miksi minua säälitään?
Kommentit (7)
Ehkä ihmiset luulevat sinusta jotain muuta. Typerillä ihmisillä on taipumus tehdä päätelmiä. Älä välitä niistä
En tiedä johtuuko ihmisten sääliminen siitä, että olen vegaani ja minulla on ibs ja laktoosi-intoleranssi. Näistä johtuen pieren käytännössä koko ajan ja ripuli roiskuu monta kertaa päivässä. Usein en pysty kaasuja pidättelemään vaan ne purkautuvat kovaa rutisten pepustani julkisella paikalla. Löyhkä on järkyttävä. Monesti myös ripuli roiskuu housuihini. Mutta onko tämä syy sääliä minua?
Ap
Semmoset humblebragit. Ei sua kukaan sääli.
Toisten ihmisten sääliminen on ällöttävää. Kertoo säälijästä, että pitää itseään jollain tavalla parempiosaisena, jolloin voi sääliä raukkaparkaa jolla on joku huonommin kuin säälijällä. Perustuu ihan siihen, kun säälijällä on tietty oletus toisen elämästä
Onko siltä katkottu kädet ja jalat?
Aloittaja kirjoitti:
En tiedä johtuuko ihmisten sääliminen siitä, että olen vegaani ja minulla on ibs ja laktoosi-intoleranssi. Näistä johtuen pieren käytännössä koko ajan ja ripuli roiskuu monta kertaa päivässä. Usein en pysty kaasuja pidättelemään vaan ne purkautuvat kovaa rutisten pepustani julkisella paikalla. Löyhkä on järkyttävä. Monesti myös ripuli roiskuu housuihini. Mutta onko tämä syy sääliä minua?
Ap
Noniin, tämä en kylläkään ole minä.
Oikea ap
En sääli sinua aloituksesi perusteella.