Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
Rautatieasemalla, kaverin mökillä, ravintolassa.
Lukiossa, joka on jo muuttanut pois ko. rakennuksesta. Se kai odottaa purkamista. Eli kyl siinä vielä ehtisi bileet pitää.
Yksi iso valtatieristeys manisi tukkoon häävieraidrn ja buffetin takia. .....ai mutta tää onkin MIELENOSOITUS!
Ihana ajatus, Lapissa olisin halunnut pitää hääni ilman sukuja, vain me kaksi kelohonkamökissä papin ja kahden lappilaisen todistajan kanssa.Tapasimme Lapissa laskettelureissulla. Mieheni halusi pohjalaisena suvun mukaan.
Ruotsinlaivalla - hyvät bileet pystyyn ja vanhoja muistellen käytävä- ja hyttijatkot 🎼🥂🍾😍
Yliopiston luentosalissa näimme puolisoni kanssa toisemme ekan kerran, hän tuli luennoimaan ja minä olin opiskelija. Vähän kolkko ja kliininen vihkipaikka se olisi
Huoltoaseman kahvilassa. Ei ehkä ihan mahdoton ajatus, onhan jotkut pitäneet ainakin hääjuhlan ABC:llä.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani teurastamolla
Päivän paras :D
T. Itsekin teurastamolla töissä
Häät Animeconissa! Pitäisin siitä!
Aalto-yliopiston siinä isossa juhlatilassa, jossa teekkarit järjestää bileitä. Tulisi varmastikin ihan kivat häät.
Tuossa Louhenkadulla, katulampputolpan juurella.
Ruotsinlaivalla, en muista olinko Siljalla vai Viikkarilla, mutta baari se oli . olisi oikein iso screeni siinä baarissa ja paljon ainakin olutta häissä. Luojan kiitos tämä on kuvitteellista, ne olisi ankeimmat häät ikinä ja liittokin lyhytikäinen.
sitä baaria/yökerhoa ei enää ole, mutta se oli Ravintola Aladdin ns Rautatieaseman tunnelissa.
onko tähän nyt vastattava sitten että Steissillä olisi häät? ainakin vieraiden helppo tulla ja lähteä! :D mitähän siinä paikalla nykyään on taitaa olla Lidl lähimpänä.
Voi hyvät hyssykät sentään, häät Lidilin paistopisteellä!
Koulun luokkahuoneessa. 😅 Onneksi ollaan jo naimisissa.
Keskisellä