Jos täytyisi pitää häät siinä paikassa missä tapasit kumppanisi
Jos häät täytyisi pitää siinä paikassa missä nykyisen kumppanisi tapasit ensimmäisen kerran.
Aloitan. Tosin olen sinkku, mutta edellisten kumppaneiden perusteella olisi
1. Ystävän kotona
2. Huoltoasemalla
Kommentit (672)
La Seun katedraali / Palma
Olin siis Mallorcalla ja katedraalin edessä tavattiin.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa, jota ei enää ole (rakennus purettu). Ikävä olisi vihkivalat lausua parkkipaikalla :)
Meillä sama! n. 25v sitten tapasimme..
Starbucks -kahvilassa. No kai sinne pieni seurue mahtuisi. Sen kokoinen kuin oli siinä oikeassa vihkitilaisuudessakin kaupungintalolla - 3 ihmistä meidän lisäksi
Pikkukaupungin symppiksessä talomuseossa.
Ideaparkissa Lempäälässä :D
Exän kanssa Crazy Horsessa, mikä lie juottola siinä tällä hetkellä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häämme olisi Viikin kampuksella A -talon aulassa.. Tila riittäisi isompaankin tilaisuuteen ja tarjoilut hoitaisi ravintola Ladonlukko.
Olen opiskellut samassa paikassa. Harmi, ettei A-talo ole enää yliopiston käytössä eikä Ladonlukkoakaan enää ole :/651
Niin kaikki muuttuu. Näköjään aulaa saisi vuokrata hintaan 322 e/4 h ja tarjoilut voisi tilaisuuteen tilata Sodexo Ladonlukosta. Itse olen käynyt noilla paikoilla viimeksi vuonna 1996.
Häät pidettäisiin rähjäisessä seurantalossa (jonka nimeä en enää muista, siitä on liki 30 vuotta), paikkakunnan muistan siellä "Jumalan selän takana".
Onneksi oikeat häämme vietettiin kotona.
1. Tanssilavalla
2. Kiropraktikon vastaanottohuoneessa
Jos puhutaan fyysisestä tapaamisesta, niin erään ison kaupungin rautatieasemalla. Mutta siinä vaiheessa olin tuntenut hänet jo monta kuukautta.
Salakapakassa. No, miksipä ei, olisihan osa häävieraista juhlapaikalla käyviä muutenkin. Äitiäni saattaisi ehkä vähän kauhistuttaa.
Molly Malonesissa, irkkupubi Helsingin Kaisaniemessä.
1. Los Angelesin lentokentällä
2. Baarissa
3. Puistossa / Hollywood
Helsinki ja uusi ylioppilastalo. Itse asiassa pidimmekin häämme tässä talossa ja oikeassa salissa (talossa monta kerrosta ja salia).
Uk / Hampshire/ Le Court Cheshire Home
En edes muista, missä tavattiin ihan ensimmäisen kerran, mutta jos otetaan se paikka, missä tavattiin ekan kerran aikuisina niin jo lopetetun ravintolan yläkerta, josta en edes tiedä, mitä siellä nykyään on. Silloin oli yökerho. Tilaa olisi ja alakerrassa ravintolakeittiö, eli sikäli ihan ok puitteet.
Päiväkodissa, jossa olimme molemmat samaan aikaan hoidossa 1980-luvulla. Sitten mieheni aloitti koulun, minä jäin vielä päiväkodissa ja menin kouluun vuoden päästä. En tosin samaan kouluun kuin hän. Vuosien jälkeen tapasimme sattumalta uudestaan ja monien vaiheiden jälkeen rakastuimme ja aloimme suhteeseen. Tajusimme sen jo melkein heti, että olimme tavanneet jo päiväkodissa ja leikkineetkin joskus yhdessä, vaikka olimme tyttö ja poika ja meillä oli vuosi ikäeroa.
Samassa juhlapaikassa missä olin ystäväni häitä viettämässä.