Mitä olette tehneet kesälomalla?
Oletko esim. matkustanut jonnekin vai mitä on tullut tehtyä?
Kommentit (25)
Mulla alkaa loma vasta ensi viikolla. Mökki on vuokrattu.
Hikoilua liki 40 asteessa kotona ja pari päiväreissua junalla.
Pari kertoo paneskelloo ja söönynnä makkaroo.
Käytiin Suomessa, tavattiin sukulaisia ja juhlittiin valmistujaisia. Oltiin ihanissa häissä. Nyt olemme Espanjassa monta viikkoa, välillä käydään taas Suomessa syntymäpäivillä. Kotiin joskus syyskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä ollut lomaa.
Enkä oikeastaan pidä lomaa. Teen mun juttua joka päivä.
Tehty pari matkaa ja yksi pienempi ulkomaanreissu vielä edessä. Muuten olemme mökillä, harrastamme liikuntaa, uimme, soutelemme, suppailemme, saunomme, laitamme ruokaa, mutta syömme myös ravintoloissa, pelaamme pihapelejä, sienestämme ja marjastamme sekä puuhaamme lasten kanssa. Tykkään myös lukea.
Kesäloma alkaa vasta 3 viikon päästä.
Olin koronassa. Kivaa, viidettä viikkoa jatkuu satunnaiset oireet.
Viikon reissu Suomen Lapissa, viikon reissu Espanjassa, loppu loma menee terassirempan merkeissä kotona.
Olen käynyt ampumaradalla ja treenannut sotilastaitojani. Tervetuloa länteen Andrei.
Loma elokuussa. Laatuaikaa puolison kanssa kaksistaan pari viikkoa, sitten kummallakin omaa aikaa omien juttujen parissa toiset pari viikkoa. Näin ollut joka kesä viimeiset aika monta vuotta. Toisinaan olleet lomat kokonaan eri aikaan
5 vkoa etelä-Euroopassa remontoimassa vanhaa taloa
Vuokramökillä muutama päivä ja huomenna siskon kanssa pariksi päiväksi kivaan merenrantahotelliin.
Kotimaan matkailua vielä tämä kesä.
Käytiin Yhdysvalloissa, sukujuhlilla, uimarannoilla ja sairastettiin korona.
Vierailija kirjoitti:
Vuokramökillä muutama päivä ja huomenna siskon kanssa pariksi päiväksi kivaan merenrantahotelliin.
Kotimaan matkailua vielä tämä kesä.
Eikö tuo ole todella kallista?
Käytiin Lontoossa. Muuten vain oltiin kotona.