Mun pitäisi vielä viedä koira ulos :( Ei kiinnosta. En halua. Ei vaan ole vaihtoehtoja. :(
Kommentit (7)
kokonaan mun päälle :( En jaksaisi kun vielä joutuu päivät ' vääntämään' tuon uhmiksen kanssa. Mikään ei ole niin rasittavaa, kuin roikottaa toisessa kädessä vastaan hangoittelevaa, huutavaa lasta ja toisessa yli-innokasta, vetävää koiraa, joka nuolee vielä kaikki narttujen kuset maasta. YÖÖÖK! Mulle tuosta koirasta ei vaan ole ollut muuta kuin harmia. Surullista, mutta totta. :( ap
Koira ansaitsee parempaa kuin tuollaiset pissatuslenkit vaan :(
Muista nyt kuitenkin vaikka kuinka kiukuttaa, että se luontokappale on täysin teidän ihmisten armoilla. Ressu ei pääse edes pissalle, kun toisen " armosta" tai kiukusta.
Ei se lapsi ehdi herätä, kun käyt äkkiä pyrähtämässä ulkona sen verran, että koiraparka pääsee pissille. Ja huomenna sitten käytte lenkkeilemässä koiran kanssa pidemmän kaavan mukaan.
Jos käytät pikasesti ulkona pissalla niin tuskin sulle mitään sillä välin tapahtuu.
Ymmärrän pelkosi, meillä oli kun oli koira ja jouduin jättämään lapset joskus kotiin lenkin ajaksi, käskin heidän istua sohvalla ettei mitään tapahtuisi, annoin isommalle lapselle puhelimen ja neuvoin mistä painaa (isän numero pikavalintana), jos äiti ei ole tullut kotiin kun viisari on tuossa ja tuossa kohtaa. En halunnut ottaa mitään riskiä, vaikka nopeaan pissatukseen meni 5- 10 min.
sanot sille laiskalle paskalle, että nostaa sen läskisen perseensä ylös ja lopettaa sen muniensa rapsuttamisen ja vie kirppusen rakkinsa ulos. tai kuskoon matolle.