Onko töissä käynti kivaa?
Onko töissä käynti kivaa? Ajatuksena siis kokoaikainen, täysiaikainen työ.
Kyse ei ole siitä, onko se tarpeellista tai mikä siinä on hyöty vaan vain ja ainoastaan, onko se sinun mielestäsi kivaa. Saatko siitä nautintoa vai v1duttaako lähinnä.
Äänestä!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Millasissa töissä te oikein ootte kun se on niiin ihanaa?
Minä olen terveyskeskuslääkäri ja samassa työpaikassa viihtynyt jo 25 vuotta. Meillä on todella mukava työyhteisö, työ on kiinnostavaa ja lääkäreiden jaksamista on ajalteltu työlistojen suunnittelussa.
Ihan ok, siivooja vanhainkodissa. Toisinaan päivät ovat raskaita ja voi tulla eteen odottamattomia tilanteita. Tyytyväiset asiakkaat auttaa jaksamaan..
Vierailija kirjoitti:
Työ on työtä. Jos työ olisi jotain hauskaa ja kivaa ja tavoiteltavaa niin kaikki tekisivät sitä kaiken aikaa.
Työtä tehdään jotta saataisiin rahaa elämiseen. Parhaimmillaan saat kivat työkaverit, jotka lievittävät työnteon raskautta.
Itse asiassa pidän eniten itsenäisestä työstä. Toisekseen työaikalaki kieltää jatkuvan työn tekemisen.
Teen ihan normi toimistotyötä laskutuksessa. Vastasin, että työ on ihan ok, vaikka on se enemmän. Se on normaali tapa elää. En todellakaan osaa kuvitella, kuinka päiväni viettäisin, jos vain lojuisin ja lomailisin ympäri vuoden.
Mulla ei kyllä tekeminen kesken lopu, enkä vain loju jos en ole töissä. Teen todella paljon kaikkea, harrastan, opiskelen yms. Kun käy töissä, mihinkään muuhun ei jää aikaa ja se masentaa ja uuvuttaa todella nopeasti. Olisi kiva jos voisi tehdä osapäivää helpommin.
Jään muutaman kuukauden kuluttua eläkkeelle. Minulla on ollut kolme yritystä ja monta kuukasipalkkatyötä. Töissä on useimmiten kivaa. Etenkin omassa yrityksessä. Palkkatöissä on kivaa, kun saa sanoa, miten tehdään asiat. Joissain kuukausipalkkatöissä on ollut pätemättömät esimiehet. Silloin ei ole kivaa. Liika työmäärä ei myöskään ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuiston laitekuski 🤩
Vierailija kirjoitti:
Melkein mikä vain työ voi olla kivaa ja kaikkeen toisaalta leipääntyy.
Enemmän kuin ok, mutta ei parasta ikinä kuitenkaan.
Nuorisokodin ohjaajana olen nyt seitsemättä vuotta ja valtaosin rakastan työtäni. Nuoret on mielenkiintoisia ja kivoja tyyppejä. Meidän työyhteisö on mainio, ollaan kuin yhtä isoa perhettä ja heitetään paskaa läppää päivät pitkät keskenämme ja nuorten kanssa myös. Työvuorot on 12-tuntisia eli olen keskimäärin 3 päivänä viikossa töissä ja 4 vapaalla. Nytkin on menossa 6 päivän vapaat eli kiva ylimääräinen kesäloma. Vapaata saa oikeastaan aina, kun pyytää ajoissa. Voin siis lähteä vaikka 5 päivän reissuun koska tahansa.
Työ on työtä. Jos työ olisi jotain hauskaa ja kivaa ja tavoiteltavaa niin kaikki tekisivät sitä kaiken aikaa.
Työtä tehdään jotta saataisiin rahaa elämiseen. Parhaimmillaan saat kivat työkaverit, jotka lievittävät työnteon raskautta.