Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset maksavat suoratoistopalveluista, kun netistä näkee kaiken ilmaiseksi?

Vierailija
26.07.2022 |

Haluavatko naiset vain olla cooleja ja trendikkäitä, kun he maksavat Netflixistä HBO Nordicasta, vaikka PutLocker on keksitty?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sais maksaa, että laittaisin aikaani johonkin Netflixiin.

No sehän ei onneksi ole lähimaillekaan ainut suoratoistopalvelu. Tasoltaan kieltämättä heikoimmasta päästä. 

Vierailija
22/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kukaan mieshän ei koskaan ole ostanut esim. C-morea tai Telian liigapakettia tai mitä näitä nyt onkaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole varkaita.

Vierailija
24/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki naiset ovat :D

Vierailija
25/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt ihan samaa. Mutta helppohan se on maksaa miehen lompakolla...

Hmm... Varmaan tuon takia työtön amis ei naisille kelpaa, kun on trendikästä omistaa rikas korkeasti koulutettu mies.

Tai rikas ulkomaalainen mies joka on haettu jostain Euroopasta kuten Saksasta, Kroatiasta ym.ym. 😮💨😔😐😪😒😔😭

Sitten erotaan ja itketään miehen perään kun ei siitä mitään tullutkaan!!!!! Nänänääääääää!!!!

Vierailija
26/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se laillista ?

Vierailija
27/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole maksanut, vaikka olen nainen. Kaikenlaisia sarjoja voi katsoa esim. youtubesta ja dailymotionista, jos ei tekstityksen puute haittaa.

Vierailija
28/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan !

Vierailija
29/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Tässähän naisia juuri haukutaan kun rehellisesti maksavat palvelunsa, kun taas miehet muka varastavat. Oikeasti iso osa miehistäkin maksaa.

Vierailija
30/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Ruutuplussan, kun halusin kattoa Erikoisjoukot, ja kyllä oli hyvä sarja. Nyt poistan sen plussan. 

Vierailija
31/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Tässähän naisia juuri haukutaan kun rehellisesti maksavat palvelunsa, kun taas miehet muka varastavat. Oikeasti iso osa miehistäkin maksaa.

Siten niin, että varakkaalla on vara maksaa. Köyhän pitää vinkua siitä, että toisilla on varaa. 

Vierailija
32/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä.Olen nainen ja minulla ei ainuttakaan maksulista vihde ymm kanavaa.Sen enempää ei tarvetta ole ollut liittyä F.B/ instagam.Monen mun naisen tavoin. Joilla vahav persona ja elämisen halu.Ei tarvii sudatella kuvia ja muokaa niitä filtterin läpi tuntemattomiksi.Kuten useimat tuntemani naiset tekee F.B profiilin jo.Laittavat kyllä tunisteena vain kuvan siihen nähtäväkisi,siis koko varataloprofiillin se aika joskus: Kun olivat teinejäviellä Laihoja!

Vierailija
33/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään, kiitos kun kerroit.

Vierailija
34/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu katsoi "ilmaiseksi" ja sai sitten isot sakot oikeudenomistajilta. Eli ne, jotka katsovat laillisesti ovat fiksuja

Vierailija
35/35 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun Netflix maksaa jollekin Sussexin herttuaparille 100 miljoonaa jostain ohjelmaideasta, ei mun mielestä tavallisen ihmisen kannata enää sotkeutua johonkin Netflixiin.

Meillä Netflixin käyttö päättyi seinään kun julkaisivat Cutiesin. Ei huvita rahoittaa softcore ceepeen tuottoa/levitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän