Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteletteko koskaan, jos kysytään että mitä teit esim. lomalla?

Vierailija
26.07.2022 |

Itse olen sellainen, että en jaksa/halua tehdä vapaa-ajalla ikinä mitään. Ja kun ihmiset kyselee mitä tein viikonloppuna/lomilla jne. niin on jotenkin ikävää vastata aina sama, että en tehnyt mitään erikoista. Vihaan koko kyselyjä tekemisistäni. Ja tietenkin muilla on aina ollut vaikka mitä menoa ja tekemistä. Toki eivätpä varmaan edes kyselisi ellei heillä itsellään olisi kehumista. Mietin aina, että pitäisikö alkaa valehtelemaan ja keksimään jotakin kerrottavaa, ettei olisi aina vain sama tylsä vastaus. Tuntuu, että minua säälitään tai vaihtoehtoisesti myhäillään omahyväisesti kun saavat itse kehua omia menojaan..
Mitä mieltä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että sinulla on huono itsetunto, ei kukaan oikeasti jaksa jäädä miettimään tuttaviensa vapaa-ajan viettoa.

Vierailija
2/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi käyneeni jossain missä en käynyt. Loman käyttää rentoutumiseen eikä sitten reissailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, en ole mikään valehtelija.

Jos en ole tehnyt viikonloppuna mitään, niin sanon, että otin tosi rennosti, söin hyvin, katsoin hömppäsarjoja tai leffoja, pelasin candycryshia ja vain olin! Siitä saa hyvät kivat keskustelut ja kaikilla on rentoutumisesta varmasti omat hyvät juttunsa.

En pelkää ihmisiä ja mielestäni on mukavaa , kun saan olla kaikille muille ihan oma itseni.

Vierailija
4/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en ole edes töissä.Miksi valehtelisin? Jos olisin töissä ja lomalla ollut tai olen?Jos ihminen jatkuvasti valehtelee? Hän itse puhuu itsensä pussin! Koska valehtelija ei muista mitä kelekin puhunut kulokin kun se on valhe ja siksi hän jää aina lopulta kiinni.Mentää myös ihmisenä uskottavauuden.esim.Siskoni on ammatti valehtelija ollut aina,en kunnoita en noteeraa hän.

Vierailija
5/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että sinulla on huono itsetunto, ei kukaan oikeasti jaksa jäädä miettimään tuttaviensa vapaa-ajan viettoa.

Juuri näin. Oikeasti ihmiset eivät todellakaan viitsi miettiä jonkun toisen tekemisiä tai tekemättä jättämisiä, mutta he kysyvät ihan kohteliaisuudesta asiasta. Se on keskustelua ap ja sinä voisit opetella sitä myös.

On hyvin helppoa jutella ja jos ei halua sanoa paljoa, niin on helppoa puhua sanomatta mitään erikoista. Valehtelu on täydellistä typeryyttä ja jos siitä jää kiinni, niin se maine on pysyvää. Mielummin olet siis kohtelias ja normaali ihminen, joka sanoo, että "aijai, nukuin niin pitkään kuin nukutti, söin aamupalan parvekkeella, otin aamupalan jälkeen päiväunet ja sitä rataa, olipa rento kesäloma kerrankin!".

Vihamielisyyttä ei siihen keskusteluun tarvitse tunkea yhtään.

Vierailija
6/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen sanonut jotain:

En mitään kummempaa/erikoista/siinähän se loma/vapaa sujahti äkkiä ja joku tyhmä vitsi äkkiä jos keksin.

Vaivaannuttaa kun ihmiset utelee, ja joo, mun elämä on ihan s******** yksitoikkoista ja ankeaa, mutta en haluaisi enempää. Haluaisin vain erakoitua metsämökkiin.

Ja kyllä, valehtelen joskus, olen kai sitten paha ihminen ja demoni 👹

Vierailija
7/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Miksi pitäisi valhdella?

Vierailija
8/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele. Sanon olleeni kotona.

Vierailija
9/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tajuamaan, että se on vain kohteliasta small talkia eikä ketään oikeasti kiinnosta, mitä olet tehnyt. Et sinä(kään) niin kiinnostava ihminen ole, että työkaverit jne. sinun lomillasi päätään vaivaisivat. 

Vierailija
10/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa jotain ympäripyöreää tyyliin olipa ihanan rentouttava loma: paljon uimista, mansikoita jne. Ei ihmisiä edes oikeasti kiinnosta. Jos on itse tyytyväinen lomaan, mitä väliä muilla. Ja jos muuten et kestä, niin valkoiset valheet on sallittuja. Nehän on joskus elinehto sosiaaliselle kanssa käynnille, kunhan pysyy pienissä vaiheissa.

Vierailija
11/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En juurikaan kyllä muutenkaan valehtele. Ellen voi sanoa rehellistä vastausta, niin joko olen hiljaa tai sanon suoraan, että tähän en vastaa.

Vierailija
12/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vihaan näitä keskustelunaiheita. Puhuisin mielelläni jostain tärkeämmästä ja kiinnostavammasta asiasta.

Vierailija
13/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele. Kerron avoimesti, että kävin paljon antoisia keskusteluja monenkirjavan ystäväpiirini kanssa. Jätän vain sanomatta, että ystävät=av-mammat. 

Vierailija
14/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan jaksa selostaa lomatekemisiäni, jos joku kysyy miten loma meni (vaikkapa työkaverit) sanon vaa että kiitos ihanasti meni ja äkkiä menikin. Sitten alan kysymään toiselta niin saavat sitten kertoa halutessaan tai sitten eivät.

Vierailija
15/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, vihaan näitä keskustelunaiheita. Puhuisin mielelläni jostain tärkeämmästä ja kiinnostavammasta asiasta.

Mikä estää sinua avaamasta keskustelua näistä tärkeistä ja kiinnostavista asioista? Mitä ikinä ne ovatkaan?

Vierailija
16/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mistä`? Oletetaan, että kyseessä nyt työpaikan kahvipöytäkeskustelu. 

Vierailija
17/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsen 1-2 asiaa, joita lomallani olen tehnyt / paikkaa, joissa olen käynyt. En sitä erikseen korosta, että 25 päivää lomastani notkuin kotonani. Ei siinä tarvitse valehdella, koska ihan koko loma ei mene tuohon notkumiseen.

Vierailija
18/19 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele mistään tapahtumista, mutta jätän kertomatta tylsyydestä ja yksinäisyydestä.

Vierailija
19/19 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asiani eivät kuulu muille hittojakaan. Ei lomat, vapaapäivät, ei mitkään jutut. Fituttaa ne utelut ja utelijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi