Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko maistanut omaa spermaasi tai kiimatippojasi

Japa 26
26.07.2022 |

ihan uteliaisuuttasi tai koska naisesi pyytänyt niin tekemään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Runkannut useammankin kerran jalat seinää vasten ja tullut suuhun niellyt tottakai, videoinutkin tämän ja sensuroituna postaillut nettiin. Köteen jos tulen, niin ei onnistu omien syöminen. Joskus ns. Snowballingia vaimon kanssa, eli tullut hänen suuhunsa ja hän suutelee minua ja painaa mällit mun suuhun. Parasta on ollut kuitenkin kun vaimo on ratsastanut mällit pilluunsa ja vain nousee naamalle ja pistää nuolemaan pillun puhtaaksi. Olen myös ns. Lähärin jälkeen nuollut mällini pillusta, tämänkin löytyy netistä sensuroituna, todella kiihottavaa kun tietää tuhansien nähneen kuinka tulen nättiin posliinipilluun ja putsaan sen jälkeen.

Vierailija
22/23 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo istuu aktinpäälle naamalle ja käskee siivota sotkun. Joskus hän ottaa touhutipat sormelle ja nuolettaa sormen minulla. Eihän tässä ole mitään ihmeellista kun kaksi aikuista sekoittelee ruumiinnesteitään paitsi paskaa ja kusta. Takaapäin kun sormetan vaimon märkää pillua ja alan naimaan niin otan toisella kädellä hiuksista kiinni ja nuoletan sormesta hänen omat mehut. Jos olen lauennut hänen suuhun hän antaa kielarin ja työntää spermaa suuhuni, Aika säväyttävää suudella sperman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sitä joskus teininä pervoiltua ja lauettua omaan suuhun/naamalle.

Myöhemmin en kyllä ole maistellut muita kuin pilluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi