Mies väittää että lapsen kiharapäisyys tullut hänen puoleltaan, ja anoppi tottakait puoltaa
Eipä ole näköjään tullut huomanneeksi että minulla on se luonnonkihara hius.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Täh, etkö tiennyt että kaikki lapsen hyvät ja kauniit ominaisuudet on periytyneet nimenomaan anopin suvusta?
Niin. Ei voi muuta kuin antaa mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos.
Harvinaisen ankea aloitus, vaikka olisi provo.
Laura Jenna Ellinoora Alexandra Camilla ... hiukset kiharat ja simmutkin kun mamilla alakerran Ramilla.
Kaikkee small talkkia ei pidä ottaa kirjaimellisesti. Tottakai anopin työkaverit ihastelee lasta anopin näköisenä. ( Ja samalla tulee selväksi ettei isyydessä epäselvää.)
Vaikee ihastella vauvaa jottei tuore äiti loukkaannu. Mies aikoinaan sanoi pahasti naapurin rouvalle joka lirkutti lapsestamme: kyllä on ihanat mustat silmät kuin mustalaisella.
Mun suvussa kiharatukkaisuus kulkee isoisän isän puolelta, kolmannessa polvessa kiharat tukat. Lapseni ovat tulleet isänsä sukuun, ei yhdelläkään kiharia hiuksia. Muutenkin ulkonäöltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh, etkö tiennyt että kaikki lapsen hyvät ja kauniit ominaisuudet on periytyneet nimenomaan anopin suvusta?
Näin sen täytyy olla. Ensimmäisen kerran kun kärräsin lasta "kylillä" niin siihen sattui anoppi ja työkaverinsa ihastelemaan kuinka onkaan ihan hänen(anopin)näköisensä vauva. Mietin vaan että mitä ihmettä, ja hämmennykseltäni menin nyökkäilemään vielä.
Ei voi olla totta, samaten meillä anoppi ja työkaverinsa kuulemma puhuvat miten on aivan kuin ilmetty anoppi tuo meidän vauva :D onneksi ei ihan pidä paikkaansa, kenties käynti optikolla olisi ajankohtaista.
Eikös tuo ole hyvä juttu, tynnustavat isyyden eivötkä vihjaa että onpas sen miniän pomon näköinen.
Ympäristötekijät kirjoitti:
Mies ei sitten ole huomannut kiharapäistä talonmiestä?
😀
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on kiltti lapsi niin voit sitten todeta, ettei myöskään perinyt sukunne skitsoidia kuspäisyyttä, että lienet oikeassa.
Anoppiko siellä?
Sellaista minijää ei ole, joka ei rääkyisi. :)
Mikähän juttu tääkin on? Olen meinaa kuullut oman anopin suusta saman, lasten kiharat tulevat heidän suvustaan. Hauskaa vaan on se, että vanhimmalla lapsellani on kaikkein kiharimmat hiukset eikä hän ole anopille mitään sukua :D
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen ankea aloitus, vaikka olisi provo.
Kiinnosti sua kummiskin. Aaa winki winki.
Vierailija kirjoitti:
Miniää. Ei minijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sen täytyy olla. Ensimmäisen kerran kun kärräsin lasta "kylillä" niin siihen sattui anoppi ja työkaverinsa ihastelemaan kuinka onkaan ihan hänen(anopin)näköisensä vauva. Mietin vaan että mitä ihmettä, ja hämmennykseltäni menin nyökkäilemään vielä.
Ei voi olla totta, samaten meillä anoppi ja työkaverinsa kuulemma puhuvat miten on aivan kuin ilmetty anoppi tuo meidän vauva :D onneksi ei ihan pidä paikkaansa, kenties käynti optikolla olisi ajankohtaista.
Eikös tuo ole hyvä juttu, tynnustavat isyyden eivötkä vihjaa että onpas sen miniän pomon näköinen.
Miksi ihmeessä vieraiden ihmisten pitäisi jotenkin tunnustaa isyys? Mitä epäilemistä siinä on? Varmaan ovat itse jotain pettäjiä kun tuollainen käy edes mielessä. Yksikään tuore äiti ei tarvitse mitään tunnustajia vauvaansa kommentoimaan.
Naiset ovat susia toisilleen. Hyvä esimerkki on anoppi vs. minijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miniää. Ei minijää.
Ja taas siellä rääytään. :) Kun ei osaa keskustella, niin aletaan osoittamaan typoja, kun argumentit ovat lopu. :)
Ei mitenkään ihmeellistä. Isän suvun mielestä ulkonäkö tullut isän puolelta, äidin suvun mielestä ulkonäkö tullut äidin puolelta. Ihan sama kunhan tykkäävät nyytistä.
Mun täytyy sanoa, että tyttäreni kasvonpiirteet on peräisin anopilta. Minulta hän peri vartalon mallin. Isältään kiharan tukan.
Anoppi oli kaunis nainen ja olen tyytyväinen siitä, että tyttö sai hänen ulkonäkönsä. Omaa naamani en halunnutkaan hänelle periyttää, joten ihan oikein meni.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän juttu tääkin on? Olen meinaa kuullut oman anopin suusta saman, lasten kiharat tulevat heidän suvustaan. Hauskaa vaan on se, että vanhimmalla lapsellani on kaikkein kiharimmat hiukset eikä hän ole anopille mitään sukua :D
Eksää tajua, anoppi yrittää olla kohtelias myös aikaisempaa lastasi kohtaAn. Ottaa sukuun.
Loukkaanko jos sanon, onneks mun lapsilla on vaan täyssisaruksia, en ole varma itsestäni miten "miniän lapsiin" pystyisin suhtautumaan. Ehkä siinä olisi henkisen kasvun paikka.
Toivottavasti on kiltti lapsi niin voit sitten todeta, ettei myöskään perinyt sukunne skitsoidia kuspäisyyttä, että lienet oikeassa.