Olen ennustaja
Ennustan tämän: ex missi avioituu pian miehen kanssa kuka otti häneen yhteyttä nähtyään lehtijutun. Ei tule pitkä liitto. Näen miehessä samaa, kuin erään iskelmälaulajan samanlaisessa tapauksessa. Senkin liiton ennustin nappiin. Harrastan ennusteita ja osuupa kohilleen useimmiten.
Kommentit (20)
Muutanko ulkomaille asumaan? Kaipaan Italiaan.
Oletko ennustanut aiemmin palstalaisille? Etsin sitä ennustajaa, jonka ennustus meni nappiin kohdallani. :)
Mitä neuvoisit minun tekevän liike-elämässä tai henkilökohtaisessa elämässä?
Mitä tunteita tummalla minua vanhemmalla miehellä on minuun? T: Tumma nainen
Voitko ennustaa minullekin raha-asioihin? Kiitos!
Kannattaako lähteä huomenna jonottamaan Peijaksen päivystykseen?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos jo etukäteen.
Palaako mies luokseni? Käyttääkö hänen vosunsa häntä hyväksi. Kiitos paljon vastauksesta. Toivoo: jätetty ja syvästi murheellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos jo etukäteen.
Vaivasi tarvitsee lääkärin, mutta en koe Peijasta,vaan terveysaseman apua. Tosin ei ole vahva näkemys.
En koe miehen paluuta,mutta asiasi järjestyvät ajan kuluessa. Älä jää katkeruuteen,elämä on edessä.
Vierailija kirjoitti:
En koe miehen paluuta,mutta asiasi järjestyvät ajan kuluessa. Älä jää katkeruuteen,elämä on edessä.
Kiitos vastauksestasi, vaikka se surullinen olikin. Laitan toivoni sanoihisi, että asiat järjestyvät. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, vaikka se murheellinen olikin kannaltani. Pistän toivoni sanoihisi, ettå kaikki järjestyy. Kiitos!
Voisiko vastata muillekin kuin yhdelle vain!?
En tunne vastausta , silloin en keksi.
Tapaanko enää koskaan miestä, jonka kanssa meillä oli etäsuhde?
Kiitos etukäteen
Painu jo hiiteen hörhöilemästä,ei kuukaan pysty ennustamaan tulevaa.Vai oletko niitä,joka höynäyttää hyväuskoisia iso rahan kiilto silmissäsi?
Ennusta minullekkin.