Nyt tuli viimeinen pisara! Jätän mieheni.
Eilen illalla olin valmistellut miehelle yllätyksen, jota varmasti kuka tahansa normaali heteromies arvostaisi. Olin laittanut kynttilöitä, musiikkia, stayup-sukkanauhasetin päälle jne. Ja mitä tekee mies? Kun hän tulee töistä, hän haluaa mennä samantien nukkumaan! Ymmärrän, että 14 tunnin työpäivä voi tuntua raskaalta, mutta tunnen silti oloni todella loukatuksi. Noinko vähän mies arvostaa ja haluaa minua? Kihisen vieläkin raivosta enkä ole puhunut miehelle koko aamuna. Kohta käsken pakkaamaan tavaransa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta oot lapsekas!Mies on Väsyksiin asti töissä sinä vaan luulet, että sitä jaksaa Ilakoida, sen kun jätät! Kasvaisit aikuiseksi!
Huono
Kyllä työpäivän jälkeen miehen pitää jaksaa seksiä harrastaa pari tuntia.
No mieheni on työtön ettei jaksamisesta ole kiinni. Jaksaa kyllä aina rakastella.
Kerää kynttiläsi ja hepeneesi ja lähde sellaisen miehen luo, joka arvostaa.
Ite tulin perjantaina kotiin 16h duunin jälkeen. Vaimo oli naukkaillu vinkkua jne. Avasin kotioven ja melkein nukahdin eteiseen. Sain kengät pois jalasta menin sohvalle ja nukahdin siihen sekunneissa. Muistan, kun hän kysyi oliko noin rankkaa. En ole varma vastasinko edes mitään. Vaimo oli lämpösenä, mutta ymmärsi ettei toi äijä jaksa mitään, kun ei se tajuu olevansa ees maailmassa enää. Aamulla sai seksiä.
Nainen 40 kirjoitti:
Kyllä työpäivän jälkeen miehen pitää jaksaa seksiä harrastaa pari tuntia.
No mieheni on työtön ettei jaksamisesta ole kiinni. Jaksaa kyllä aina rakastella.
No minun ei kykene. Työtön on tuokin kyllä.
et kuitenkaan jätä vaan alistut ja otat ensin kunnolla poskeen ja sit annat kakkoseen
Vierailija kirjoitti:
Provo
Ei ole.
Jumalauta oot lapsekas!Mies on Väsyksiin asti töissä sinä vaan luulet, että sitä jaksaa Ilakoida, sen kun jätät! Kasvaisit aikuiseksi!