Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kuuluu teille 45v naiset?

Vierailija
25.07.2022 |

Millainen on elämäntilanne ja oletko tyytyväinen?
Entäpä terveys?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 49v, saanko vastata? Kuuluu hyvää. Aviossa nuoruuden liitossa. Kolme lasta, kaksi aikuista. Työelämässä esimiesasemassa, samoin kun mieheni. Tehdään asioita yhdessä, käydään elokuvissa ja teattereissa ja konserteissa sekä matkustellaan. Kuntoilen ja koen vointini hyväksi. Hiukset harmaantuu ja harvenee (ei niitä paljon ole ollutkaan). Hampaat myös alkaa kulunaan.

En tunne itseäni vanhaksi.

Vierailija
2/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 49v, saanko vastata? Kuuluu hyvää. Aviossa nuoruuden liitossa. Kolme lasta, kaksi aikuista. Työelämässä esimiesasemassa, samoin kun mieheni. Tehdään asioita yhdessä, käydään elokuvissa ja teattereissa ja konserteissa sekä matkustellaan. Kuntoilen ja koen vointini hyväksi. Hiukset harmaantuu ja harvenee (ei niitä paljon ole ollutkaan). Hampaat myös alkaa kulunaan.

En tunne itseäni vanhaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44. Kolme lasta. Tunnen itseni vanhaksi. Jouduin tapaturmaan, josta johtuen on monenlaista vaivaa. Ei ole oikein enää mitään mistä haaveilisi. Se vain, että lapset pysyisi terveenä ja olisivat tyytyväisiä/onnellisia. Mutta ei mitään "omaa" haavetta enää. Tuntuu kuin kaikki olisi jo nähty. Paljon kyllä sattunut huonoja asioita eli ehkä olen menettänyt uskon, että asiat voisi mennä hyvin.

Vierailija
4/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49, aikuiset lapset, aika lopussa - kirjaimellisesti. Olen siitä onnellinen, elämä oli raskas. Nautin eniten ajatuksesta, että unohdan täältä kaiken. Paha uni.

Vierailija
5/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu, nuoruuden liitossa ja nuori jolla menee hyvin. Talous mukavalla mallilla. Terveyskin ihan ok. Mitään mieleenpainuvaa en tule urallani tekemään mutta olen tyytyväinen pieneen elämääni ja siihen eteen ole siirtänyt edellisen sukupolven virheitä eteenpäin lapsenkasvatuksessa.

Vierailija
6/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se sinkkuna menee. Yritän nauttia elämästä ja usein siinä onnistunkin!

Vierailija
7/7 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää kuuluu. Vierellä on kulkenut 25 vuoden ajan sama mies. Talous ok, töitä ja terveyttä riittää.