Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittisi ei osaa täyttää sudokua arvaamatta/kokeilematta numeroita. Reaktiosi?

Vierailija
25.07.2022 |

Itse en sanoisi mitään, mutta tekisin tiettyjä johtopäätöksiä. 🤔

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin hänelle, että on helpompi päätellä numerot kuin arvata tai kokeilla. Tosin kaikkein vaikeimmissa (ns. evilsudokut) joudun joskus itsekin kokeilemaan.

Mutta miksi ihmeessä käyttäisin deittiajan siihen, että seuraisin kun toinen yrittää ratkaista sudokua?

Vierailija
2/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin hänelle, että on helpompi päätellä numerot kuin arvata tai kokeilla. Tosin kaikkein vaikeimmissa (ns. evilsudokut) joudun joskus itsekin kokeilemaan.

Mutta miksi ihmeessä käyttäisin deittiajan siihen, että seuraisin kun toinen yrittää ratkaista sudokua?

Höpsö. Kyseessä voi olla vaikka kymmenennet treffit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kysyit lihan kypsyydestä,vaihda jo levyä.

Vierailija
4/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kysyit lihan kypsyydestä,vaihda jo levyä.

Noups. Syömäpuikoista.

Vierailija
5/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva asia on turhempi kuin sudoku.

Vierailija
6/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelisin että hän ei varmaan ole tehnyt sudokuja ennen tai ainakaan paljon.

Vierailija
7/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aiheuttaisi kummoistakaan reaktiota, en itsekään harrasta sudokuja mut puhun taas huomattavasti enemmän kieliä kun keskivertotallaaja( eikä nyt puhuta kolmestä eikä neljästäkään). Insinööriaivot ei ole se ainoa määrittelevä tekijä miehessä :D

Vierailija
8/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva asia on turhempi kuin sudoku.

Yleinen reaktio, kun niitä ei ymmärrä.

Vierailija
9/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota noin. Mitäs jos mies ei ole ikinä tehnyt yhden yhtä sudokua elämässään, eikä siksi tee niitä niin tottuneesti? Onko johtopäätöksesi asiasta myös tällöin yhtä pitävä?

Vierailija
10/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sudokut ovat ykkösharrastukseni heti shakin jälkeen. Naisen täytyy osata ratkoa edes helppoja sudokuja. Sorry. M27

Vierailija
11/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota noin. Mitäs jos mies ei ole ikinä tehnyt yhden yhtä sudokua elämässään, eikä siksi tee niitä niin tottuneesti? Onko johtopäätöksesi asiasta myös tällöin yhtä pitävä?

Itse en sanoisi tuohonkaan mitään, mutta tekisin tiettyjä johtopäätöksiä. 🤔

Sudoku on yleissivistystä.

Vierailija
12/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sudoku nyt on hyvä tapa junteille tuntea olevansa "älykäs" :D ja on varmaan tietyissä piireissä oikein kovaa valuuttaa toi sudoku-taito.

Vierailija
13/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahah.... jos se sudokusta kiinni olisi niin minä olisin jäänyt ikisinkuksi  :D

Itsevarma ihminen sanoo suoraan että en harrasta sudokuja ja olen satavarma etten osaa tuota pystymetsästä ratkaista, niin että oliko sulla muuta ohjelmaa vai sanotaanko hei hei.

Vierailija
14/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en sanoisi tuohonkaan mitään, mutta tekisin tiettyjä johtopäätöksiä. 🤔

Sudoku on yleissivistystä.

Jaa. Minusta taas pyörän ratasvaihteiden säätäminen on yleissivistystä, samoin kuin elävästä mallista piirtäminen, mutta en silti ala niitä vaatimaan naiselta. 

No ei ne edes ole yleissivistystä, mutta kuvaavat tässä hyvin sitä, minkä tyyppisessä sivistyslokerossa tässä keskustelusssa liikutaan.

Vierailija
15/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, että olenpa tylsää seuraa, kun mies ei viihdy minun kanssa vaan tekee mieluummin sudokuja.

Vierailija
16/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sudokut ovat ykkösharrastukseni heti shakin jälkeen. Naisen täytyy osata ratkoa edes helppoja sudokuja. Sorry. M27

Miksi naisten täytyy osata ratkoa edes helppoja sudokuja? Saako siitä jotain korvausta? Itse en keksi oikeastaan paljonkaan turhempaa kun kuluttaa aikaani jotain lukuja kirjoitella taulukkoon. Sitä paitsi jopa ne "vaikeammat" sudokut ovat helppoja.

Vierailija
17/17 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten täytyy osata ratkoa edes helppoja sudokuja? Saako siitä jotain korvausta? Itse en keksi oikeastaan paljonkaan turhempaa kun kuluttaa aikaani jotain lukuja kirjoitella taulukkoon. Sitä paitsi jopa ne "vaikeammat" sudokut ovat helppoja.

Koska ne helpot on about yhtä helppoja kuin kengännauhojen sitominen.