Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettele KAIKKI julkisuudesta tutut henkilöt, jotka olet nähnyt livenä

Vierailija
25.07.2022 |

Muistatko jokaisen nimeltä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan luettele.

Vierailija
2/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan muista, eikä minulla ole mitään kirjanpitoa tuollaisesta aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kaikkia. Eivät olleet niin merkittäviä kohtaamisia elämässäni. Töissä näkee melkein päivittäin jonkun julkisuudesta tutun. 

Vierailija
4/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy Mc Coy, Michael Monroe, The Rasmus, Limp piskit ja siinäpä se.

Vierailija
5/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan tynnyrissä pitää olla elänyt, että jaksaa tähän ruveta.

Vierailija
6/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua sitä listaa. Käyn noin 50 musiikkikeikkaa vuodessa. Pelkästään niistä tulee niin pitkä lista, ettei mahdu tähän tekstikenttään. Enkä todellakaan muistakaan kaikkia. 

Vierailija
7/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan tynnyrissä pitää olla elänyt, että jaksaa tähän ruveta.

Tämä.

Vierailija
8/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen ex malli Niina joku? seisoi takanani vaateliikkeessä ja katsoi nenänvarttaan pitkin ja puhisi että on kiire. Olin teini, ja Nina joku 20v. vanhempi. Sitä ennen olin pitänyt häntä esikuvana. Niin sekin kuva vaan rapisi pois.

Vierailija
9/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap:tä vaivaa?

Vierailija
10/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti Ahtisaari, Päivi Räsänen, Paavot Lipponen ja Väyrynen, Vanhanen, Jäätteenmäki, Heinäluoma, Kaikkonen, Beni, Jaakonsaari, Koivisto, Kekkonen, Gorbatzovi jne.

Vierailija
11/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä bongaa julkkiksia, mutta mies aina huomauttaa "että näitkö säkin sen ja sen julkkiksen". Oltiin kerran samaan aikaan mäkkärissä Karpon kanssa, Kuopion torilla tuli vastaan Janni Hussi ja Joel Harkimo, on oltu kaupassa samaan aikaan kuin joku koripallon pelaaja (oli korona-ajan alku ja äijä ei pitänyt kassajonossa turvaväliä vaan tunki melkein iholle, mistä olin lähellä huomauttaa tietämättä, että tässä on joku isokin urheilujulkkis), lentokentällä mies bongasi Hannu Jortikan, itse en edes tiedä miltä se näyttää. Jne.

Vierailija
12/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinin ja joukot näin kerran yökerhossa.

Lisäksi Miina Äkkijyrkän olen tavannut.

Vierailija
13/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettele ap sinä?

Vierailija
14/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressu Redford puristeli marketissa hedelmiä. Tämä tapahtui Turussa vuonna 2002.

Vierailija
15/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä bongaa julkkiksia, mutta mies aina huomauttaa "että näitkö säkin sen ja sen julkkiksen". Oltiin kerran samaan aikaan mäkkärissä Karpon kanssa, Kuopion torilla tuli vastaan Janni Hussi ja Joel Harkimo, on oltu kaupassa samaan aikaan kuin joku koripallon pelaaja (oli korona-ajan alku ja äijä ei pitänyt kassajonossa turvaväliä vaan tunki melkein iholle, mistä olin lähellä huomauttaa tietämättä, että tässä on joku isokin urheilujulkkis), lentokentällä mies bongasi Hannu Jortikan, itse en edes tiedä miltä se näyttää. Jne.

Miksi et huomauttanut? Eihän se, että ihminen on julkkis, tee hänestä mitään yli-ihmistä, jolla on omat säännöt. 

Vierailija
16/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun olen kohdannut Kampin yökerhossa kerran.

Vierailija
17/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia julkkiksia en ole nähnyt kuin kaksi, jos niitä nyt julkkiksiksi voi sanoa. Shirly karvinen istui lentokoneessa vieressäni ja joalin loukamaa.

Ulkomaalaisia julkkiksista olen nähnyt george clooneys samassa kaupassa lontoossa.

Vierailija
18/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et huomauttanut? Eihän se, että ihminen on julkkis, tee hänestä mitään yli-ihmistä, jolla on omat säännöt. 

En vain viitsinyt. Enkä siis vielä silloin tiennyt, että tyyppi oli julkkis.

Vierailija
19/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään niitä bongaa. Julkkisten näkeminen on minulle niin arkista, etten osaa edes pitää sitä mitenkään erityisenä tapahtumana. Ihan sama ostaako niitä Ruispaloja yms. Tarja Halonen vain Pirkko "tavis" Pikkarainen. 

Vierailija
20/31 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksa luetella. Täällä Helsingissä näihin törmää jatkuvasti.

Mukavia kohtaamisia on ollut mm. Jari Tervo,

Arto Paasilinna ja Andy McCoy.

Eikä ollut kirjamessut, vaan ihan baarissa 😊.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi