Omistatko lippalakkia?
Kommentit (25)
en omista teinijunttilakkia tai ne...ri nisti hattua.
Omistan tyylikkään newsboy-capin. Mitään junttien Karjala-lippiksiä en päähäni pistä.
Omistan Katja Niemen suunnitteleman vihreän mummo/vasemmistoradikaali lippiksen, jossa on nappi saumojen kohtauspaikassa. Viheriä.
Mulla on Mersedes-Benz lippis. Se jäi joltai tyypiltä aikoinaan 😉
Omistan kaksikin. Toinen on R-collectionin ja toinen poikaystävältä peritty urheilujoukkueen lippis. Aivan mahtava asuste koiran kanssa sateella ulkoillessa.
Omistan mustan Halpa-Hallista ostamani lippiksen, siinä ei ole mitään logoja, se on vaan lippahattu.
Lapsuudesta 80-luvulta on vielä jäljellä sininen lippis jossa punainen formula 1 auto, vähän pienihän se on nyt 47 vuotiaana :D
Kolmas lippis on sininen, jossa on erään automerkin logo, mutta ei ole tullut pidetyksi, vierastan käyttää mitään logollisia vaatteita, ikäänkuin olisi kävelevä mainos jolle ei edes makseta mainostuksesta mitään.
Omistan vain sompreron, stetsonin ja knallin, villapipo tupsuineen on vielä hukassa.
Pakko pitää hattua kun saan helposti auringonpistoksen. Lippis on kätevin ja helppo sujauttaa vaikka povitaskuun tai reppuun mikäli ei tunne juuri tarvitsevansa. Ihan tavallinen musta lippis harmailla "kuvioilla". Ostin lmani keväällä, kun edelliskesän lakki oli jo hieman kulahtanut. Ja lippa eteenpäin.
90-luvulta on tallella pari NHL-lippistä.
Omistan kolme lippistä, kaikki ovat ns. Kalastajanlippiksen mallisia.
Omistan muutaman, mutta en käytä niitä muualla kuin vaellusreissuillani. Suomessa näille ei ole tarvetta.
On mulla mun New Era lätsäkokoelma vielä tallella vaikken käytäkkään enää.
Omistan useita eri värisiä ja mallisia. Yhdessä on propelli, joka pyörii vinhasti kun tuulee.
Useammankin.
Valkoisen adidas-lippiksen.
Valkoisen Puma-lippiksen (todella ohut kangas).
Girona FC -lippiksen.
Tsunoda-lippiksen.
Death Note -lippiksen.
M27
Käytän pääsääntöisesti m36 lippalakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Omistan vain sompreron, stetsonin ja knallin, villapipo tupsuineen on vielä hukassa.
Cool. Mulla on hienosteluun aito Stetsonin valmistama borsalino. Pari vintage borsalinoa englannista ja italiasta löytyy myös.
Omistan. Mallia Persu.
Omistan myös omenan ja melonin.