Deittisi ei osaa käyttää syömäpuikkoja. Reaktiosi?
Itse en sanoisi mitään, mutta tekisin tiettyjä johtopäätöksiä. 🤔
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä olemme joutuneet paikkaan, jossa käytetään syömäpuikkoja?
No nyt en todella tiedä, kuka sinut on väkisin sisälle aasialaiseen ravintolaan vienyt.
Et osaa käyttää syömäpuikkoja ja deittisi tietää sen. Siitä huolimatta hän tilaa puikoilla syötävää ruokaa. Reaktiosi?
Puikoilla syöminen ei onnistu itseltäni lainkaan. Harjoittelin aikoinaan ahkerasti ja hankin puikot jopa kotiin. Katselin netistä lukuisia videoita, joissa opetettiin kädestä pitäen puikkojen käyttöä. Ei onnistunut. Olen alkanut epäillä, että joillakin voi olla sen malliset kädet, että niillä ei voi puikkoja käyttää. Muuten olen ihan näppäräsorminen.
Vierailija kirjoitti:
Juntti persvako junttipaska lenkkimakkara mies ei osaa käyttää puikkoja
Somalit syövät spaghettiakin sormin ja arabeille on pikkulasten tapaan pelkän lusikan käyttö on helpompaa kuin haarukalla veitsellä syöminen, toki sekin tehdään oikealla kädellä ettei saatana söisi samasta lusikasta. No ei tarvitse arpoa kummallako on sivistyneemmät ja hygieenisemmät ruokailutavat, heillä vai pohjoismaalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajaa yksipyöräisellä kun normaalit polkupyörät on jo keksitty? Haarukka toimii ihan hyvin, joten turha harjoitella tuota kun Suomessa asuu.
Esimerkiksi sushia ja nuudelia on minusta kyllä ihan tosi paljon helpompi syödä puikoilla kuin haarukalla.
Minä syön sushin aina sormin.
Minä syön janssoninkiusauksen sormin ja suoraan vuoasta ennen kun on edes lautaselle ehtinyt. Sen jälkeen juon oluen ja röyhtäisen miehekkäästi.
Ei millään tavalla oleellinen taito näillä leveysasteilla. Ei merkitsisi minulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tavalla oleellinen taito näillä leveysasteilla. Ei merkitsisi minulle mitään.
Oletko joku juntti joka ei syö sushia? 🥱
Syömäpuikot on ehkä jotain typerintä ikinä kun haarukat ja lusikatkin on keksitty.
Mikä siinä voi olla niin vaikeaa, kun Kiinassa pienet lapsetkin pystyvät kuulemma ottamaan yhden riisinjyvän puikkoihinsa. Itselläni on vain epämääräisiä kahmaisuja ja toive, että jotain mukaan tarttuu.
Suhtautuisin ymmärtäväisesti sillä minäkään en osaa syödä puikoilla ja kyllä es
se sushi hyvältä maistuu länsimaisittainkin syötynä. Nykyään sivalletaan ja tuomitaan toisia muutenkin liian nopeasti ja herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajaa yksipyöräisellä kun normaalit polkupyörät on jo keksitty? Haarukka toimii ihan hyvin, joten turha harjoitella tuota kun Suomessa asuu.
Esimerkiksi sushia ja nuudelia on minusta kyllä ihan tosi paljon helpompi syödä puikoilla kuin haarukalla.
Nuudelit menee todella helposti haarukalla, sushia en ole ikinä syönyt enkä usko, että tulen koskaan maistamaankaan. Jos maistan niin pyydän haarukan, koska itsetuntoni ei koe siitä kolausta. Jos joku katsoo minua alaspäin kun en osaa syödä tikuilla niin se henkilö ei ole aikani arvoinen.
En itse käytä niitä koskaan, jos ei ole pakko, vaan syön mieluummin haarukalla ja veitsellä. Joten ei kiinnosta osaako deitti käyttää niitä vai ei.
Ei minua tuollainen haittaa. Jos joku lausuu sushi-sanan sh:n suhuässänä, niin se ärsyttää.
En osa minäkään naisena. Sain jopa joululahjaksi ne.Kun usein käymme Shusi ravintola syömässä( miten nimi kirjotetaan oikein? )Käytän haarukka ja veistä ja joskus lusikkaa.Asiaa en yhtään häpeä.
En itsekään syö puikoilla muuta kuin sushia, koska en tykkää sotkea sormiani. Joten ei vaikuttaisi sen paremmin negatiivisesti kuin positiivisesti.
Spagetin syöminen veitsellä ja haarukalla olisi sitten jo miinus.
Sanoisin että käyn vessassa ja lähtisin menee.
Mä teen tiettyjä johtopäätöksiä siitä, että sinä spämmäät tätä samaa aloitusta tänne joka päivä pienin muokkauksin varustettuna. Eilen marisit jostain kypsän pihvin tilaamisesta ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen tiettyjä johtopäätöksiä siitä, että sinä spämmäät tätä samaa aloitusta tänne joka päivä pienin muokkauksin varustettuna. Eilen marisit jostain kypsän pihvin tilaamisesta ravintolassa.
Eilen? Ei kyllä se oli aiemmin tänään.
Miten ihmeessä olemme joutuneet paikkaan, jossa käytetään syömäpuikkoja?