Fredriksonin RANSU-lakki
Onko lämmin pakkaskelien hattu? Katselin kuvaa netistä, alkuviikosta näen vasta livenä. Mitä hintaluokkaa? Kiinnostaisi sekä tytölle että pojalle kyseinen lakki hankkia... :)
Kommentit (33)
... näytti olevan Nanoukissa vaikka kuinka paljon. Luonnonvalkoista, beigeharmaata, roosaa... ihan siis vain tiedoksi jos joku täkäläinen moista haikailee :)
Noita Ransu- lakkeja näytti olevan siellä Nanoukissa aika hyvin tänäänkin. Ja siellä oli myös Viiruja, samanlainen pörrölakki kuin Ransu, mutta kissankorvilla. En ole noita nähnyt aikasemmin missään. Ransu oli jo pojalle hankittu valkoisena, mutta kissaihmisenä en voinut tota Viirua vastustaa, joten sellainenkin(beigeharmaa) sai kodin meiltä. Tosin isompana, että menisi sit ens talvena.
Siis tänäänhän se Peppiina72 niitä myös oli nähnyt siellä Nanoukissa
Jomasu71:
Noita Ransu- lakkeja näytti olevan siellä Nanoukissa aika hyvin tänäänkin. Ja siellä oli myös Viiruja, samanlainen pörrölakki kuin Ransu, mutta kissankorvilla. En ole noita nähnyt aikasemmin missään. Ransu oli jo pojalle hankittu valkoisena, mutta kissaihmisenä en voinut tota Viirua vastustaa, joten sellainenkin(beigeharmaa) sai kodin meiltä. Tosin isompana, että menisi sit ens talvena.
Eli onko muuten ihan samanlainen, mutta typistetyillä korvilla
(lyhyemmät)? Tällainen on meidän tytöllä ollut pari vuotta sitten,
ainakin korvat näyttävät pienemmiltä kuin nykyisessä, joka tosin on
isompi kuin tuo edellinen lakki, josko johtuisi sitten siitä..?
Entäs minkälainen tuo roosa väri on, onko kanerva vai puhdas roosa,
v.punainen?
Tuo Viiru on mielestäni muuten ihan samanlainen kuin Ransu, ne korvat on tosiaan töpömmät ja kissamaiset. Ja tosta väristä, en ainakaan itse nähnyt kuin noita valkoisia ja beigeruskeita molemmissa malleissa. Näin niitä siinä ihan kassan luona, joten en ole varma oisko toisaalla liikkeessä ollut muun värisiä.
Angelie:
Eli pojalle mustan Ransu lakin naapurikaupungin paikallisesta lastenvaateliikkeestä.Tytön hatussa olikin enemmän etsimistä... Halusin roosan värisen ja loppujen lopuksi soitin suoraan tehtaalle ja kysyin löytyyköhän näitä yhtään mistään..! Vastauksena sain, että roosan värisiä on mennyt lähinnä Keski- ja Pohjois-Suomen liikkeisiin. Kuitenkin tehtaalla oli vielä haluamaani kokoa jäljellä, mutta en voinut sitä yksityishenkilönä heiltä ostaa. Niinpä paikallisen liikkeen myyjä täältä kotikaupungistani tilasi puolestani kyseisen Ransu-lakin ja ostan sen sitten heiltä liikkeestä, kun hattu tänne postitse saapuu. (Meidän liikkeessä ei myydä muuten Ransuja ollenkaan.)
Huomasin taas miten lastenvaatehullu olenkaan, kun jotain saan päähäni... ;)
Olisi mukava kuulla tuosta väristä, onko räikeä, vai vanha roosa, vai ihan v.punainen(hempeä), kun ei täälläpäin tuollaisia ole, mietin vain uskaltaisinko tuollaisen kylmiltäni tilata?
Angelie:
Eli pojalle mustan Ransu lakin naapurikaupungin paikallisesta lastenvaateliikkeestä.Tytön hatussa olikin enemmän etsimistä... Halusin roosan värisen ja loppujen lopuksi soitin suoraan tehtaalle ja kysyin löytyyköhän näitä yhtään mistään..! Vastauksena sain, että roosan värisiä on mennyt lähinnä Keski- ja Pohjois-Suomen liikkeisiin. Kuitenkin tehtaalla oli vielä haluamaani kokoa jäljellä, mutta en voinut sitä yksityishenkilönä heiltä ostaa. Niinpä paikallisen liikkeen myyjä täältä kotikaupungistani tilasi puolestani kyseisen Ransu-lakin ja ostan sen sitten heiltä liikkeestä, kun hattu tänne postitse saapuu. (Meidän liikkeessä ei myydä muuten Ransuja ollenkaan.)
Huomasin taas miten lastenvaatehullu olenkaan, kun jotain saan päähäni... ;)
Olisin minäkin kiinnostunut tuota tilamaan, mutta en tiedä
uskallanko, kun en ole tuollaista luonnonnossa nähnyt.
Tilasitko muuten Ransu vai Viiru mallin?
Olisin myös kiinnostunut tilamaan hatun, mutta en ole nähnyt väriä luonnossa, joten en tiedä uskaltaisinko tilata. Onko väri hempeä v.punainen vai enemmän roosa tai minkälainen?
Näkeekö näitä mistään netistä?
Netistä näkee rosan värisen Ransu-hatun tästä http://www.masicompany.com/fredrikson/index.htm
Itse tilasin nimenomaan tuon Ransun! Viiru-hattua en ole nähnyt missään livenä, enkä netissä.
Mitenhän kuvailisin tätä rosaa väriä... Ei ole mikään hempeä vaaleanpunainen. Pirteämpi kuin vanha roosa minusta, värikkäämpi, mutta ei silti räikeä. Saitkohan mitään selvää? ;)
Tosiaan, itse sumplin tilauksen niin, että soitin ensin tehtaalle (minusta se on vähän arpapeliä kuka siellä sattuu vastaamaan ja kuinka asiakaspalvelu-haluinen on...) ja sitten meidän paikallinen liike tilasi Ransu-lakin minulle. Yhden tuotteen tilaamisesta tuli postituskuluja, jotka sitten itse kustansin. Tehtaan yhteystiedot löytyy netistä.
Siitä pitää valita tuotteet - lapset - Ransu. Näkee sieltä muitakin malleja :)
En meinaa taida itse keretä ainakaan seuraavaan kuukautaan hakemaan tollasta.
Tai jos jollakulla ylimääräinen, luonnonvalkoinen 52cm niin minä voin ostaa! =)
En tiedä mitään varsinaista nettiputiikkiia mistä noita Ransuja vois tilata, mutta itse soitin tänään tehtaalle ja kysyin mihin jälleenmyyjäliikkeeseen on toimitettu haluamaani Viiru- lakkia. Ystävällinen täti katsoi koneelta lähimmän liikkeen. Soitin sitten sinne ja sieltä laitettiin Viiru tulemaan postitse.
Eli hakusessa olisi kyseinen Ransu pääkaupunkiseudulta. Stockkalla ja Sokoksella oli vain pieniä kokoja ja myyjien mukaan ei muillakaan paikkakunnilta löytynyt kyseistä kokoa.
Osaisiko joku auttaa mistä löytäisin?