Kello armeijaan
Olen nyt myöhästellyt niin paljon täällä intissä, että tarvitsen rannekellon. Onko teillä jotain suosituksia siitä mikä on hyvä kello armeijaan?
Varmaan ainakin ominaisuuksiltaan mielellään kestävä, vesitiivis ja kumirannekeella varustettu niin kestää koko armeija-ajan. Ei mielellään mikään liian kalliskaan, koska en varmaan tule käyttämään rannekelloa armeijan jälkeen. Eli siis ehdotelkaa jotain hyviä kelloja inttiin eli armeijaan.
Kommentit (642)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut intissä kelloa. Olin tosin miehistöä ja kelloa vaadittiin vasta alikessuilta. Kipinässä lainasin ryhmäkaverin kelloa, että tiesin milloin vaihto on. Hyvin pärjäsi. Kyllä siellä karjutaan määräykset kun on aika mennä ja tehdä. Säästäkää rahanne hyvät ihmiset!!
Olisit saattanut päästä alikessuksi jos sinulla olisi ollut kello
Vierailija kirjoitti:
Et sä mitään kelloa tartte. Partakone on tarpeellisempi. Ja jos olet nainen sillä voi ajella muuta karvoitusta.
lol kaikki höylää
Vierailija kirjoitti:
Kellomies kirjoitti:
IWC Pilot tai Panerai luminor.
Muuten hyviä kelloja, mutta aivan liian kalliita inttikäyttöön. Tosi kiva kun kello menee ihan tuusan nuuskaksi.
Miksi menisi? Olen ollut kolarissa jossa moottoripyöräni meni lunastukseen ja itse päädyin sairaalaan, mutta aqua terra ranteessa oli naarmuton.
Kellomies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellomies kirjoitti:
IWC Pilot tai Panerai luminor.
Muuten hyviä kelloja, mutta aivan liian kalliita inttikäyttöön. Tosi kiva kun kello menee ihan tuusan nuuskaksi.
Miksi menisi? Olen ollut kolarissa jossa moottoripyöräni meni lunastukseen ja itse päädyin sairaalaan, mutta aqua terra ranteessa oli naarmuton.
Ehkä sait osuman päähäsi? Joku perus rolexkin naarmuuntuu jossain perus kalliokiipeilyssä
Vierailija kirjoitti:
Käkikello.
taskukello
Ota vaikka kaappikello mukaan ja laita se asekaapin viereen
Laita googleen Seiko military watch.
Vierailija kirjoitti:
Laita googleen Seiko military watch.
älkää googlatko!
Jacob Co tekee kivoja kelloja esim billionaire ja chiron
Jos haluat hyvä kellon, osta Casio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: