Nainen pitää todella tärkeänä, että tapaan kaikki hänen lähimmät ystävänsä - merkkaako tämä jotain?
Jos nainen, jonka kanssa olen todella läheinen, haluaa, että tapaan hänen lähimmät ystävänsä, merkkaako se jotain enemmän?
Olen häneen syvästi ihastunut nainen ja menossa ensi kertaa nyt hänen luokseen käymään.
Hän listasi ihmisiä, jotka muodostavat hänen lähipiirinsä ja halusi kovasti, että tapaisin heidät kaikki.
Kommentit (23)
Älä suostu. Katsotaan mitä siitä seuraa.
Kyllähän tuo kertoo, että olet hänelle tosi, tosi tärkeä. Ja hän on puhunut varmaan sinusta paljon. Mikä viittaisi toki romanttiseen kiinnostukseen hänen puoleltaan myös mutta varma ei voi olla. En ole koskaan esitellyt ketään ystävääni muille ystäville varta vasten vaikka he tärkeitä mulle ovatkin.
Saanko hääkutsun? Eihän tuossa ole muita vaihtoehtoja kuin että ...hyvältä kuulostaa :)
Kun kerroin hänelle minä päivänä olen tulossa, hän kysyi: "Kauanko aiot olla? Miten olis ikuisesti?"
Tää oli ainakin hyvä merkki :) Vähän jopa liikutuin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun kerroin hänelle minä päivänä olen tulossa, hän kysyi: "Kauanko aiot olla? Miten olis ikuisesti?"
Tää oli ainakin hyvä merkki :) Vähän jopa liikutuin.
Ap
ihana <3
Hui, mulle tulee joku murhaaja mieleen
Kyl jos molemmilla molemmet ootte ihastuneita toisiinne niin on hyvä mahdollisuus tulla hyvä suhde, joka ei ainakaan kemian puutteeseen kaadu. Mutta joo, kyl nainen on vakavissaan silloin, jos haluaa esitellä sut hänen lähipiirillensä. Älä ahdistu siitä ja huomaa, että sunkin pitää sit sun lähimmilleen.
M43v2 kirjoitti:
Kyl jos molemmilla molemmet ootte ihastuneita toisiinne niin on hyvä mahdollisuus tulla hyvä suhde, joka ei ainakaan kemian puutteeseen kaadu. Mutta joo, kyl nainen on vakavissaan silloin, jos haluaa esitellä sut hänen lähipiirillensä. Älä ahdistu siitä ja huomaa, että sunkin pitää sit sun lähimmilleen.
Mä jäin miettimään kuitenkin siis sitä että onko tämä joku hetero-oletus. Että kun kyseessä on nainen & nainen, niin onko ihan näin selkeää? 
Toisaalta kyllähän siellä samat asiat pätee eli totta: nainen on varmaan puhunut musta paljon ystävilleen ja en mäkään esittele ystäviäni muille ystävilleni vartavasten. Oli ne samaa tai vastakkaista sukupuolta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
M43v2 kirjoitti:
Mä jäin miettimään kuitenkin siis sitä että onko tämä joku hetero-oletus. Että kun kyseessä on nainen & nainen, niin onko ihan näin selkeää?
Toisaalta kyllähän siellä samat asiat pätee eli totta: nainen on varmaan puhunut musta paljon ystävilleen ja en mäkään esittele ystäviäni muille ystävilleni vartavasten. Oli ne samaa tai vastakkaista sukupuolta.Ap
sanoisin niin päin että moni ei-hetero ei tajua omaa ei-heterouttaan ja menee romanttiset suhteet ohi, koska ei tajuta lukea näitä merkkejä. ihan sama biologia ja psykologia siellä taustalla on oli sukupuoli mikä vaan.
No siis joo. Kyllähän kiinnostuneelta vaikuttaa. Mitä se sukupuoli siinä oikein merkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43v2 kirjoitti:
Toisaalta kyllähän siellä samat asiat pätee eli totta: nainen on varmaan puhunut musta paljon ystävilleen ja en mäkään esittele ystäviäni muille ystävilleni vartavasten. Oli ne samaa tai vastakkaista sukupuolta.Ap
sanoisin niin päin että moni ei-hetero ei tajua omaa ei-heterouttaan ja menee romanttiset suhteet ohi, koska ei tajuta lukea näitä merkkejä. ihan sama biologia ja psykologia siellä taustalla on oli sukupuoli mikä vaan.
Sama psykologia ehkä, biologia luonnollisestikaan ei ;)
Heteroiden parinvalinnassa feromonit, geenit ym. ovat tärkeässä asemassa vaikkemme sitä tiedosta, koska kaikki tähtää menestyksekkääseen lisääntymiseen.
Haluatko sinä hänen kanssaan parisuhteen? Tiedätkö onko hän hetero? 
Hän kuulostaa siltä että haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän kuulostaa siltä että haluaa.
Ollaan me aika paljon puhuttu seksuaalisuudesta. 
Ihan alkuun jossain porukassa kun juteltiin hän jossain sivulauseessa sanoi olevansa hetero. 
Myöhemmin kun oltiin jonkin aikaa tunnettu ja puhuttiin kaksistaan aiheesta, niin hän vastasi, että "...ehkä mä olenkin bi". 
Eli toisin sanoen: en osaa yhtään sanoa. 
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kuulostaa siltä että haluaa.Ollaan me aika paljon puhuttu seksuaalisuudesta.
Ihan alkuun jossain porukassa kun juteltiin hän jossain sivulauseessa sanoi olevansa hetero.
Myöhemmin kun oltiin jonkin aikaa tunnettu ja puhuttiin kaksistaan aiheesta, niin hän vastasi, että "...ehkä mä olenkin bi".
Ap
ts hän alkoi sut tavattuasi pohtia identiteettiään uusiksi? vai tapahtuiko siinä samalla jotain muuta joka sai tämän aikaan? 
jos se johtui sinusta, niin sitten hän on aika varmaan kiinnostunut, ainakin miettii mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kuulostaa siltä että haluaa.Ollaan me aika paljon puhuttu seksuaalisuudesta.
Apts hän alkoi sut tavattuasi pohtia identiteettiään uusiksi? vai tapahtuiko siinä samalla jotain muuta joka sai tämän aikaan?
jos se johtui sinusta, niin sitten hän on aika varmaan kiinnostunut, ainakin miettii mahdollisuutta.
Tulkitsin sen johtuvan musta. Eli alkoi pohtia asiaa vasta kun me tavattiin. Hän alkoi puhua tosi aktiivisesti aiheesta ylipäätään. Puhuttiin paljon seksistä myös. 
Ap
Puhutaanko tässä nyt jostain kookosmaton nuolemishommista?