Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mustasukkaisuus pysyy täysin pois, kunhan mulla ei ole mitään omia menoja

Vierailija
25.07.2022 |

Harrastukset vielä menee, mutta illanvietot tai yön yli reissut ei. Mietin jaksanko tätä vai en. Mitä mieltä? Ollaan yli 50v

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehenkinen suhde! Not...

Vierailija
2/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hemmetissä. Mä en suostunut tuohon edes teininä, miten joku aikuinen ihminen suostuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
4/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuli ihan puskista. Tavattiin juuri ennen koronan alkua ja mitään reissuja ei ole ollut. Kunnes nyt, kun seurustelua takana 2,5 vuotta ja asutaan yhdessä. En mitenkään voinut tajuta, että yö ystävän luona toisessa kaupungissa nostaa niin ison myrskyn, meinattiin sen takia jo erota, mutta ehkä päästiin siitä yli, ehkä.

Ap

Vierailija
5/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko miten epäkunnioittavaa on ettei hän luota suhun?

Tuohan on niin iso luottamusongelma, että poikki kannattaisi laittaa.

Jos ei mies sen vertaa suhun luota niin ei ole mitään tulevaisuutta suhteella.

Vierailija
6/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mies. Arvaamaton. Mieti ny mitä tollasen päässä voi liikkua.

Vierailija
7/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin huolestuttavaa.Nyt keskustelet asian halki ja jos ei auta niin nostat kytkimen.Ei ole tervettä.

Vierailija
8/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho.  Vaikeuksia tulee.  Kun periksi annat, ja alat karsia menojasi hänen mielensä mukaan, tilanne vain pahenee.  Kohta et voi käydä missään.

Tiedän vastaavan tapauksen.  Vaimo lopetti kaikki omat menot, koska mies lopetti liiallisen alkon käytön ja saneli sille ehdot.  Nyt on raivoraitis mies ja se tietysti hyvä asia, mutta mustasukkaisuutta ei mies voinut lopettaa.  Eikä vaimo voi lopettaa "alamaisuuttaan, " koska pelkää miehen sitten taas alkavan juoda, tilanne nimittäin oli paha.

Nyt käyvät joka paikassa vain yhdessä.  Tekevät kaiken yhdessä.  Mies sentään käy jossain omissa menoissaankin, mutta vaimo ei käy missään, ei edes kaupassa yksin.  Vaimon kanssa ei voi edes puhelimessa puhua kuin ns. hyvää päivää -juttuja.  Koska mies on siinä vieressä ja seuraa puhelua.  

Katso nyt ainakin tarkkaan ennen kuin täysin sitoudut.  

Vierailija
9/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että kumppani on ainakin hyvin epävarma. Tämä kuitenkin semmoinen tilanne, että kun minä(kään) en ole niin sanotusti "kärpäsenä katossa" teidän arkeanne seuraamassa, ei voi kovin syvällisesti kommentoida. Käykö puoliso itsekseen missään, mitä hänen elämässään on, muuta kuin nyt sinä?

Vierailija
10/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt aikuinen ihminen tuollaiseen rupea. Jos mies ei asennettasn pysty muuttamaan, ei kannat pilata elämäänsä tuollaisen kanssa. Eli tee miehelle selväksi että joko hänen täytyy käsitellä vaikeat tunteensa tykönään ja olla ihmisiksi, tai sinä laitat lusikat jakoon.

Vierailija
11/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, enpä uskonut että olen tällaisessa tilanteessa. Nautin todella paljon siitä, että mies haluaa tehdä asioita yhdessä. Käydään kaupassa yhdessä, lenkkeillään, käydään paljon elokuvissa/teatterissa/konsertissa/retkillä/tapahtumissa jne ja meillä on yhteinen harrastus. Ex-miestä ei saanut viimeisinä vuosina mukaan mihinkään.

Mies ei varsinaisesti kiellä minua menemästä mihinkään, mutta reissun jälkeen näen miten hän painii itsensä ja ajatustensa kanssa ja sitten muutaman yön kun on vatvonut niitä päässään, ne alkaa purkautua. Ollaan joka kerta saatu kyllä puhuttua tilanne selväksi, mutta enää en jaksaisi. Toivon, että ajan kanssa mies alkaisi luottaa.

Ap

Vierailija
12/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän tuollainen mies. Siis saan käydä lääkärillä, kaupassa, asioilla, vaikka kahvilassa, kampaamossa tai ravintolassa päivällä yksin. Mutta en ns bilettämässä.

13/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä

Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com

Vierailija
14/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa oman mielenterveytesi ja turvallisuutesi takia. Tuollainen mies voi olla hyvin vaarallinen.

Vierailija
15/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti haluatko jatkaa. Yleensä tuommoiset luonteenpiirteet kuin mustasukkaisuus vahvistuvat vanhetessa. Mies tarvitsee terapiaa tuohon mustasukkaisuuteen. Tai menkää yhdessä keskustelemaan mitkä on suhteen reunaehdot. Itse lähtisin. Ei toista voi kahlita.

Vierailija
16/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän tuollainen mies. Siis saan käydä lääkärillä, kaupassa, asioilla, vaikka kahvilassa, kampaamossa tai ravintolassa päivällä yksin. Mutta en ns bilettämässä.

Ei meillä kyllä mieskään käy missään bilettämässä.

Vierailija
17/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny niitä valoja tauluun ja mies ulos. Et sinä ole hänen omaisuuttaan.

Vierailija
18/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kaksinaismoralismia

Vierailija
19/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi paheta kontrollointiin ja muista eristämiseen. Pahimmassa tapauksessa väkivalta tulee mukaan kuvioon (henkinen ja/ tai fyysinen).

Vierailija
20/29 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, meillä sama tilanne. Oltu yhdessä kohta 30 vuotta, lapset jo aikuisia. Miettinyt, pitäiskö nyt ottaa ja lähteä.