Uskovaiset ovat lutusia
Kovin hellyyttävää kun tällä palstalla he kertoilevat henkiolennoistaan ihan tosissaan. Aika vaikea kuvitella että ovat aikuisia ihmisiä, mutta kyllä me teitä hieman hitaampia jaksetaan.
Kommentit (33)
Pitääkö paikkansa, että uskovaiset toteuttaa pyhää toimitusta eli käskyä lisääntyä ja täyttää maa, tasan sen verran kuin mikä lapsiluku on? Muuten ei tuota mielenhaurautta saa huvikseen harjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellyyttävää kun aina toivottavat minut helvettiin palamaan.
Vältä siis ns. bad ending tekemällä parannus ja tulemalla uskovaksi.
Vaikka jotenkin saisin itseni uskomaan jumalaan niin en ikinä palvoisi olentoa joka lähettää ikuiseen kadotukseen ihmisiä.
Ihmiset on Jumalaa varten, ei toisin päin. Siksi vastaan hangoittelulla ei tee kuin itselleen kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensi talvena kun on sähköt poikki, me kaikki toivotaan että päästään sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka jotenkin saisin itseni uskomaan jumalaan niin en ikinä palvoisi olentoa joka lähettää ikuiseen kadotukseen ihmisiä.
Ihmiset on Jumalaa varten, ei toisin päin. Siksi vastaan hangoittelulla ei tee kuin itselleen kiusaa.
No ei kyllä. Jos kukaan ei noita satuja sinulle olisi kertonut niin eläisit aivan onnellisena ilman jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirkko julkaisi manausoppaan - Eksorkistille on kysyntää https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014102318772436
Ei hitto! Nyt on myönnettävä, että kävin saman tien varaamassa tämän kirjastosta 😅
Vierailija kirjoitti:
Teidän kallonne vielä murskataan helvetin tulessa senkin saatanat! Siellä te kuolette ikuisesti perkeleet!
Onpa rumasti kirjoitettu.
Oletko itse uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö paikkansa, että uskovaiset toteuttaa pyhää toimitusta eli käskyä lisääntyä ja täyttää maa, tasan sen verran kuin mikä lapsiluku on? Muuten ei tuota mielenhaurautta saa huvikseen harjoittaa?
Eipä taida pitää paikkaansa. Lisäksi varsinkin länsimaiden ulkopuolella maa alkaakin olla jo jokseenkin täytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän kallonne vielä murskataan helvetin tulessa senkin saatanat! Siellä te kuolette ikuisesti perkeleet!
Onpa rumasti kirjoitettu.
Oletko itse uskovainen?
Trollihan se siinä vain yrittää saada tyrmistyneitä reaktioita aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä. Jos kukaan ei noita satuja sinulle olisi kertonut niin eläisit aivan onnellisena ilman jumalaa.
Siis kylläpä kyllä. Se on kristinuskon perusperiaatteita. Ensin on Luoja ja sitten vasta me luodut.
Mitä jälkimmäiseen toteamukseen tulee, niin varmaan maallisen mittapuun mukaan onnellista elämää eläisin. Tosin tuonpuoleisessa voisi tulla orpo olo, sieluaan kun ei keräämällään omaisuudella tai hyvällä koulutuksella voi pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ihmistä palvoisi.
Sillä niin paljon Jumala maailmaa rakasti, että antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.
Minä olen maailman valo
-Jeesus Kristus
Vierailija kirjoitti:
Sillä niin paljon Jumala maailmaa rakasti, että antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.
Minä olen maailman valo
-Jeesus Kristus
Kiitos Jeesus!
Ette niin helpolla pääse. Kuoleman jälkeen alkaa sielun kidutus. Lepoa ei ole koskaan pahoille, koska sielu ei voi raueta tyhjiin.