Kivaa aurinkoista päivää!
Pesukone pyörii, sit kun pysähtyy ripustan pyykit. Tässä odotellessa ajattelin siivota vessat. Kotitöiden jälkeen aion hakea valmiin salaatin ja ottaa viltin ja ristikkolehden ja mennä ulos viltille loikoilemaan ja syömään lounaan. Nauttimaan aurinkoisesta päivästä. Kivaa päivää sullekin!
Kommentit (3)
Mä taas puhaltelen täällä auringon alla +37asteen lämmössä... Tätä lämpöä (kuumuutta) on jatkunut taas tosi pitkään; toiv. riittää vesi kaivossa ( uima-allas+puutarha); kunnan vesikatkoksia en tosiankaan "toivo" myöskään. Säästeliäästi vettä käytän. Kotitöitä pitäisi jotain tehdä; lounaaksi laitan vain jotain pientä ja kevyttä. Lomaa on vielä tämä viikko. Mukavaa päivänjatkoa myös sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Mä taas puhaltelen täällä auringon alla +37asteen lämmössä... Tätä lämpöä (kuumuutta) on jatkunut taas tosi pitkään; toiv. riittää vesi kaivossa ( uima-allas+puutarha); kunnan vesikatkoksia en tosiankaan "toivo" myöskään. Säästeliäästi vettä käytän. Kotitöitä pitäisi jotain tehdä; lounaaksi laitan vain jotain pientä ja kevyttä. Lomaa on vielä tämä viikko. Mukavaa päivänjatkoa myös sinulle!
Taidat olla jossain muualla kuin suomessa? Kun noin kuuma.
Kivaa päivää! Kuulostaa mukavalta. Itse loikoilen riippumatossa mökillä ja väistelen paarmoja.