Tunnustan, että tunnen vahingoniloa.
Mulla on mennyt erään tutun kanssa välit. Syynä se miten hänen lapsensa jatkuvasti haukkui ja kiusasi mun lasta. Tämä äiti on aina pitänyt kaiken maailman ruokakuureja, käy jumpassa yms. Joten, tunsin suurta (!!) vahingoniloa nähdessäni hänen käsivarret. Hänen kyynärpäiden yläpuolella oli rasvapoimu. Tiedättekö, sellainen ylimääräinen nahka, joka laskeutuu kyynärpään päälle käden ollessa suorana.
Älytöntä, typerää ja inhottavaa, mutta silti.... En voinut olla tuntematta vahingoniloa. Sain lisäksi mahtavaa lisämotivaatiota treenata omia käsivarsia entistä enemmän. :-P
Kommentit (23)
Voitko jakaa kuvan siitä poimusta, jaettu ilo multiploi omasikin
Hienoa, että voi iloita pienistä asioista.
Vierailija kirjoitti:
AP, olet kateellinen!
Mistä? Hänellä on läskimmät käsivarret kuin mulla. :D Siitä olen ainoastaan kateellinen, että hänellä on itsekuria pitää niitä ruokavalioitaan, mutta jossain vaiheessa sekin kyllä kostautuu, kun kroppa menee säästöliekille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä.
En kuule välitä yhtään.
ap
Vahingonilo on aika normaalia, kun ilkeälle ja itsekkäälle henkilölle tapahtuu jokin vahinko. Se on vähän kuin "paha saa edes joskus palkkansa" juttu
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi nyt oli. Pa**a provo!
Eikä ollut edes provo! :D Eikö muka kukaan koskaan tunne jotain kohtaan vahingoniloa , jos se joku on aiheuttanut sulle pahaa mieltä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vahingonilo on aika normaalia, kun ilkeälle ja itsekkäälle henkilölle tapahtuu jokin vahinko. Se on vähän kuin "paha saa edes joskus palkkansa" juttu
No, tämä!
ap
Mitähän poimuja aloittajalla onkaan ja missä?! :D Pitää kulkea siinä a-linjaisessa marimekon tunikassa että kaikki peittyy.
Miten läskitrolli keksii näitä aloituksia joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi nyt oli. Pa**a provo!
Eikä ollut edes provo! :D Eikö muka kukaan koskaan tunne jotain kohtaan vahingoniloa , jos se joku on aiheuttanut sulle pahaa mieltä?
ap
No en ainakaan noin mitättömästä jutusta kun paksut käsivarret.
Ymmärrän. Hyvä että paha sai palkkansa, ja älä välitä näistä saamistasi vihakommenteista tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, olet kateellinen!
Mistä? Hänellä on läskimmät käsivarret kuin mulla. :D Siitä olen ainoastaan kateellinen, että hänellä on itsekuria pitää niitä ruokavalioitaan, mutta jossain vaiheessa sekin kyllä kostautuu, kun kroppa menee säästöliekille.
ap
Tunnustit että olet kateellinen hänelle, kun hänellä on itsekuria pitää ruokavaliotaan. Miksi kiinnität huomiota hänen elämäänsä? Elä omannäköistä elämääsi ja anna hänen myös elää omanlaista, niin kaikki nauttivat tästä lyhyestä elämästä.
Ymmärrän. Hyvä että paha sai palkkansa, ja älä välitä näistä saamistasi vihakommenteista tässä ketjussa.
Aina ikävä kun tulee välirikko.