Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulun alku lähestyy. Missä markettien kouluvaatteet?

Vierailija
25.07.2022 |

Hain esim. varmaa syksyn merkkiä, poolopaitaa. Pari hassua löytyi, hyvin pienellä poolokauluksella. Nekin olivat osaksi nailonia... Yleensä syksyllä tulee monissa väreissä puuvillapooloja.

Katsoin myös muita vaatteita, ja ihan mennään vielä kesävaatteissa. Koulun alkuun on vain kaksi viikkoa! Eikös ennen ole syysvaatteet olleet esillä jo tässä vaiheessa.

Oletteko huomanneet samaa?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan Anttilan kulta-aikoina kesällä lehdissä alettiin mainostaa kouluvaatteita ja -laukkuja. Taisipa tulla ihan mainoslehtisiäkin ko. tuotteista. Kesä-alet ja pallokrysanteemit on tulleet tilalle.

Vierailija
42/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei todellakaan myyty merkkivaatteita koulunalkajaisiin 1970-luvulla:D Eihän niissä ollut edes pesulappua, lukiko korkeintaan joku Terinit niskassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin pari päivää sitten H&M.llä, kesämekkoja ja t-paitoja! Tarkoitus oli ostaa tyttärelle kouluvaatetta mutta tosi huonosti löytyi mitään. 

Vierailija
44/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku tarvitsisi elokuussa POOLOPAITAA? Se on kesäkuukausi ja tuollaisen tarve on korkeintaan marraskuussa, jos silloinkaan.

Ja NAILONISTA? Taitaa ap nyt olla ikäluokkaa, jonka lapsenlapsetkin ovat jo aikuisia. Nailonpaidat taisivat jäädä 1960-70 -luvuille.

Mitä minä sille voin, jos pooloon ollaan ympätty nailonia. Ihmettelin sitä itsekin. Hae vaikka CM sivuilta naisten poolo ja katso, mistä on tehty. ap

Vierailija
45/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku tarvitsisi elokuussa POOLOPAITAA? Se on kesäkuukausi ja tuollaisen tarve on korkeintaan marraskuussa, jos silloinkaan.

Ennakointia. On hyvä ostaa kouluvaatteet valmiiksi, niin ei tarvitse sitten syksyn kiireissä miettiä sitä asiaa. ap

Esimerkiksi H&M:n verkkokaupassa lapsille 52 tuotetta haulla poolopaita. Luulisi valikoiman riittävän?

Ai, he ovat ajan tasalla. Hyvä niin. Itse kysyin markettiasioista. ap

Miksi ne vaatteet pitää saada marketista? Itse ainakin ajattelen, että on tärkeintä saada ne vaatteet lapselle mitä hän tarvitsee. Ja ne ostetaan sieltä mistä ne saadaan.

En halua tilata mistään, vaan nähdä, mitä olen ostamassa. Tässä kaupungissa lähimpänä on market. ap

Vierailija
46/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun lapset pukeutuu vapaa-ajalla, jos ne ei kelpaa koulu vaatteiksi?

Vierailija
47/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakointia. On hyvä ostaa kouluvaatteet valmiiksi, niin ei tarvitse sitten syksyn kiireissä miettiä sitä asiaa. ap

Esimerkiksi H&M:n verkkokaupassa lapsille 52 tuotetta haulla poolopaita. Luulisi valikoiman riittävän?

Ai, he ovat ajan tasalla. Hyvä niin. Itse kysyin markettiasioista. ap

Miksi ne vaatteet pitää saada marketista? Itse ainakin ajattelen, että on tärkeintä saada ne vaatteet lapselle mitä hän tarvitsee. Ja ne ostetaan sieltä mistä ne saadaan.

En halua tilata mistään, vaan nähdä, mitä olen ostamassa. Tässä kaupungissa lähimpänä on market. ap

Kannattaisiko sitten lähteä kaupungista jonnekin isommille kirkoille, että saisi lapsille ne vaatteet mitä tarvitsee?

Vierailija
48/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähennetään kulutusta.

Ai kaupat haluaa vähentää kulutusta?

Jo on aikoihin eletty.

Vierailija
49/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta  sortsit ja hihaton paita tuskin on kovin kiva asu kouluun kun ilmat viilenee.

Vierailija
50/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli paikallisessa Prismassa kesävaatteiden isot alet. Oma teini tilasi syysnilkkurit netistä ja osti Sokokselta pitkähihaidia.

Vierailija
51/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta  sortsit ja hihaton paita tuskin on kovin kiva asu kouluun kun ilmat viilenee.

No miksi sun lapsillasi ei muita vaatteita ole? Heitittekö kaikki muut roskiin, kun kesä alkoi?

Vierailija
52/52 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan minun lapset eivät ole pärjänneet koko kesää ilman pitkähihaisia ja -lahkeisia, koska on ollut muutakin kuin hellettä. Voivat ihan hyvin mennä näillä vanhoilla vaatteilla kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan