Mitä häpeät itsessäsi
Kaikilla on (usein tiedostamatonta) häpeää, joka juontuu menneistä kokemuksista, jopa vauvaiästä. Mitä sinä häpeät itsessäsi? Minä häpeän ärsyttävää puheääntäni. Häpeä kasvaa, kun huomaan muiden reaktiot siihen.
Kommentit (39)
Vanhempana naisena en häpeä yhtään mitään.Hyväksynnyt itseni mutsina,siskona,mummona vikoineni ja avuineni .
Häpeän sitä miten punaiseksi muutun urheillessa. Olen hyvässä kunnossa, mutta olen ihan tomaatti lenkin jälkeen.
Jatkuva väsymys hävettää toisinaan koska se on ainoa syy miksi en tee mitään hyödyllistä, en tee edes sitä mitä haluaisin tehdä. En vain jaksa.
Valtavaa libidoa. Ei naiset jaksa kyydissä.
Voi ap rassua! Sä oot just täydellinen!
Ulkonäön tanttautuminen. Ärsyttävää ja helkkarin noloa.
Edustan sitä tanakkaa suomalaista painijanvartalomallia. Se on samanlainen, puuttuvat siitä läskit tai sitten läskeillä. Ei muutu sirommaksi, eikä kevyemmän näköiseksi vaikka mitä tekisi. Enkä halua naamaani mitään helttoja. 5-kympin ikävuosi lähestyy.
Iho-ongelmat (en viitsi luetella listaa), pieni ylipaino, vaatetus joskus, virheiden tekeminen menneisyydessä.
Häpeän olematonta työuraani..Korkeakoulututkinnosta huolimatta olen ollut vain pätkätöissä, asiakaspalvelutöissä ja päiväkodissa.. Nyt opiskelen työllistävämpää alaa mikä tosin ei ole unelma-alani. Mutta työttömyys se vasta hävettää niin parempi näin.
Jos jotain, niin isoja jalkojani. Voisin olla laihempi.
Sitä etten ole saavuttavat vakitöitä..Yhä opiskelen yli kolmekymppisenä..Ei ole myöskään taloa, ei lapsia, ei lemmikkiä, ei mitään.
Häpeän myös itseäni. Olen melko ujo ja viihdyn itsekseni. Hävettää etten juuri vietä sosiaalista elämää. Silloinkin katsotaan kieroon vaikka viihtyisi itsekseen..
Nykyään myös tulleita kilojani häpeän. Olin ennen hoikka.
Häpeän, etten arvosta itseäni enkä jaksa ponnistella enää asioiden eteen.
Kaikkea. Tunnen itseni sisäisesti ja ulkoisesti niin vastenmieliseksi että on vaikea olla elossa. Olen vetäytynyt kaikesta kanssakäymisestä muiden kanssa ja oleilen lähes 100% vain itsekseni koska häpeä on muuten niin sietämätöntä.
N49
Häpeän työttömyyttä ja sitä ettei ole kunnollista työuraa. Häpeän köyhyyttä.
Vaikeaa keksiä, mitä en itsessäni häpeäisi. No, on mulla kaikki normaalin ihmisen luut ja elimet, se on ihan ok.
Häpeän, ettei meillä ole ystäväpariskuntia, joiden kanssa viettää aikaa.