Masennuslääkkeet lentokoneeseen ilman reseptiä?
Joku joka on enemmän lentänyt voisi kertoa tarvitaanko tosiaan alkuperäinen pakkaus, josta näkee nimen, mukaan? Vai riittääkö pelkkä liuska josta näkee lääkkeen nimen, kuitenkin vain Escitalopram kyseessä.
Kommentit (21)
Liuska riittää. Reseptistä kuvakaappaus Kanta.fi:stä. Ketään ei kiinnosta siellä kentällä.
Jos olet masentanut, älä matkusta minnekään vaan makaa kotona.
Luulitko, että se lentokone aikoo tivata sinulta jotain reseptejä? Ei aio.
Sulla on väärä diagnoosi, oireesi kuulostaa enemmän harhoilta kuin masennukselta.
Eli pakettia ei siis tarvita. Mitenköhän Opamox? Netissä lukee että tarvittaisiin erillinen todistus Schengen-maihin, mutta tuttu kertoi että ei ole koskaan sellaista hakenut.... En odottanutkaan asiallisia vastauksia.
Ap
Olet myös vammainen päästäisi. Unohda lentokoneet mene ikkunan eteen ja pärisytät että sylki roiskuu, siinä on riittävästi matkailua sinulle.
Apteekissa käymällä saat heiltä englannin kielisen todistuksen opamoxia varten.
Itse olen nyt käynyt 2 kertaa jo turkissa ilman että on kyselty mitään laukun bentsoista eli turhaan otin mukaan todistukset.
Mitä teidän ilkeilijöiden päässä oikein liikkuu? Lapsellista porukkaa, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Apteekissa käymällä saat heiltä englannin kielisen todistuksen opamoxia varten.
Itse olen nyt käynyt 2 kertaa jo turkissa ilman että on kyselty mitään laukun bentsoista eli turhaan otin mukaan todistukset.
Millä rahalla muka Turkissa kävit?
Vierailija kirjoitti:
Mene junaradalle kävelemään, ennen pitkää masennus sitten loppuu ilman lääkkeitä.
Tuskin idioottina tiesit, että masennuslääkkeitä käytetään myös esim. paniikki- ja ahdistuneisuushäiriöihin. Voit siis itse mennä junaradalle odottelemaan saapuvaa junaa, koska maailma ei menetä sinussa mitään.
Ikinä en ole tarvinut. Ausseissa kysyttiin vaan, että mihin tarkoitukseen ovat, kun kerroin, niin asia oli sillä selvä.
t. Venloilla matkustanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene junaradalle kävelemään, ennen pitkää masennus sitten loppuu ilman lääkkeitä.
Tuskin idioottina tiesit, että masennuslääkkeitä käytetään myös esim. paniikki- ja ahdistuneisuushäiriöihin. Voit siis itse mennä junaradalle odottelemaan saapuvaa junaa, koska maailma ei menetä sinussa mitään.
Hulluilla on hullujen jutut.
Vierailija kirjoitti:
Liuska riittää. Reseptistä kuvakaappaus Kanta.fi:stä. Ketään ei kiinnosta siellä kentällä.
Entä vajaa liuska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä vajaa liuska?
No lukeehan se lääkkeen nimi siellä lisuskan takana vaikka vajaa oliskin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä vajaa liuska?
Entä jos se liuskan omistaja on vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä vajaa liuska?
Entä jos se liuskan omistaja on vajaa?
Ei täällä kukaan täyspäinen ole, jokainen on jollain lailla vajaa ja silti matkustellaan ympäri maailmaa :D
Itsellä on aina mukana alkuperäinen pakkaus (litistän), reseptit yms. paperit mitä vaaditaan. Pillerit ei ole koskaan kiinnostaneet ketään. Epipenit ovat joskus kiinnostaneet sen verran että ovat pyöräyttäneet muovipussia missä lääkkeet ovat ja katsoneet ja kysyneet mitä ovat.
Älä matkusta jos ahdistaa. Heijaat itseäsi vaan sängyssä niin hyvä tulee. Lueskelet palstaa samalla.