Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen rakastunut naiseen. Mieheni ei merkitse enaa mitaan haluan olla vaan taman naisen kanssa, tata jatkunut jo melkein vuoden. Kumpi minun pitaisi valita, meilla on kaksi

Vierailija
21.10.2006 |

pientä lasta mieheni kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
2/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, oletko sä sen naisen kanssa sitten enemmänkin ollut kuin vaan haaveillut tms? tietääkö sun tunteet, onko itsekin suhun rakastunut? ei kai kukaan oikein voi sua neuvoa muuten ku et älä tee mitään pysyvää ratkaisua hetkellisen ihastuksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisensa tunteet. Olemme tuttuja 5v takaa, naisellakin perhe ja 4 lasta.

Vierailija
4/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdetta tuossa tilanteessa.

Sillä omalla ainoalla elämällä kukin tekee ne itse parhaaksi katsomansa ratkaisut. Mutta älä hyvä ihminen hae noin isoihin asioihin apua TÄÄLTÄ! Se joka kehott sinua hakemaan ammattiapua, oli sikäli oikeassa, että vaikutat ahdistuneelta. Ammatti-ihminen osaisi varmastikin ainakin kuunnelle tuomitsemataa.

Sairas et missään nimessä ole!

Vierailija
5/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuitenkin tosi tarkkaan mitä teet... älä hätiköi.

Niinkuin tossa joku jo aiemmin sanoi niin kerran täällä vaan eletään niin koitetaan tehdä se niin ettei tartte myöhemmin katua.

Tsemppiä, mitä sitten teetkin!

Vierailija
6/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
7/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta! Itse en ole tiettyyn naiseen ihastunut, mutta olen alkanut kiinnostua naisista yleisesti. Itselläni avioliitto kunnossa, mies tietää ajatuksistani yms. Olen yrittänyt tukahduttaa naisiin kohdistuvan kiinnostukseni mutta se on vaikeaa.

En ole varma miten etenen asiani kanssa. En halua mennä lesbobaareihin koska en koe olevani lesbo enkä kutsu itseäni bi:ksikään..niin mikä mä sitten olen. Upean miehen omistava nainen joka on niin Nainen että rakastaa toisiakin naisia koska vain nainen voi olla NAINEN! Vaikea selostaa mutta..kunhan halusin vain lohduttaa että et ole ainut!

Helsinkiläiset naiset vaviskaa... mä saatan tsekkailla teitä sillä silmällä! :q

Vierailija
8/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo joo ap. et muuten jätä minua.

toivoo miehesi ja lapsesi

Vierailija
9/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailevatko miehesi ja naisesi samoista puolista sinussa vai täydentävätkö he toisiaan?

Unohda opitut ajatusmallit ja yritä oikeasti pohtia asiaa:)

Voisitteko keskustella kaikki yhdessä, mis, nainen ja sinä?

Onnea tulevalle, olis se mitä vaan!

Vierailija
10/10 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: