Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä VASTATARJOUKSEEN?

Vierailija
24.07.2022 |

Olisin ostamassa Tapiolasta pientä kaksiota kuolinpesä ltä. Kaksiossa on hyvä pohja, erinomaiset palvelut ja yhteydet. Hyvässä yhtiössä, mutta vaatii keittiön k
Ja kylppärin remonttia. Kuolinpesä pyysi 180 000e välittäjän kautta. Olen kuullut että kuolinpesät myyvät halvalla. Ja kämppä olisi työpaikkani vieressä.

Tarjosin 145000e. Tätä kuolinpesän ahneet omsakat eivät hyväksyneet vaan sain VASTATARJOUKSEn 170 000e. Nyt mietin korottaako omaa taulusta ja mihin. Minulla on lainaa 160 000 asti, mutta ne rempat.

Mitä tarjoan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikotiellä halvin kaksio tällä hetkellä myynnissä Tapiolassa on 219 000 euroa. Tuo jota kyttää on halpa.

Kuolinpesä ei todellakaan ole ahne, vaan realistinen. Ei heidän ole mitään järkeä myydä 145 000.lla, vähän aikaa odottelemalla saavat varmasti tuon pyyntihinnan tai ainakin lähes. Ovat jos olleet valmiita joustamaan 10 000 mikä on paljon. Sinä tässä olet se ahne.

Eikä kuolinpesillä ole usein mitään syytä myydä liian halvalla. Ei paniikkia saada rahoja esim. seuraavaan asuntoon

Vierailija
22/22 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen itse päätät mikä on korkein hinta minkä suostut/ pystyt maksamaan. Myyjä sitten päättää myykö siihen hintaan vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi