Mitä ruuaksi tänään?
Mietitään kavereiden kanssa mitä kokattaisiin kolmistaan sapuskaksi. Onko mitään ehdotuksia?
Kommentit (18)
Katso lukemattomat edelliset ketjut samasta aiheesta.
Hernekeitto herneet liottaen ja hiljalleen kiehuen.
Pizzan tekemistä itse mietittiin jo ja todettiin vähän tylsäksi. Kantarellejä ei löydy ja valkkaritkin juotiin jo eilen.
Kvg saat miljoona ketjua aiheesta, eiköhän siellä ole ideoita laidasta laitaan.
Bataattisosekeittoa, pääruoaksi kasslerpaistia ja jälkkäriksi mansikkamoussea =)
Paistakaa ohuet perunat viipaleina öljyssä eli Friteeratkaa. Siihen paistatte sipulia ja valkosipulia jos tykkäätte.
6 kananmunaa ja tehkää kääntämällä tämä espanjalainen munakas. Siihen voitte ostaa vaikka kanankoipia jos haluatte lihaa kaveriksi.
Kääntämällä? Otatte ison lautasen ja hivautatte munakkaan siihen ja paistatte toisen puolen.
tein pizzaa riisipuuroa paistoin pihvejä ja kanaa,niin pääsee viikolla vähän helpommalla kun töistä tulee
Kalapihvejä teen itse (tilapiaa etnisestä kaupasta 4.40 e/kg, jauhetaan lihamyllyllä 1/2 kg, sekaan 2 kananmunaa, vähän korppujauhoja ja suolaa sekä mausteet, jääkaappiin muutamaksi tunniksi - paistetaan n. 1 - 2 cm korkeina pihveinä uunissa 175 - 200 C n. 10 - 15 min, tarjotaan perunoiden ja valkokastikkeen *tai kermaviilikastikkeen* kanssa).
Kylmäsavulohta, kananmuna, ruisleipää.
Vähän vaikea vastata, kun ei tiedä, mistä tykkäätte, pitääkö olla helppoa ja nopeaa ruokaa, onko allergioita
Tortillat eri täytteillä. Jokainen tekee yhden mielitäytteen. Jälkkäriksi jäätelöä.
Rosvopaistia. Kaivat kuopan maahan, possu kuoppaan, peitä kuoppa, polttelet puota kuopan päällä pitkään ja hartaasti. Tulee herkkua.
Pizzaa alusta alkaen itse