Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset pitävät vanhemmista miehistä?

Kuunsirppi
24.07.2022 |

Olen miettinyt miksi nuoretnaiset pitävät itseään huomattavasi ikäänsä vanhemmista miehistä...
Onko Iso D ja pressa antanut esimerkkiä.. naiset voisivat vastata .

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki sugardaddyistä pidetään

Vierailija
42/61 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on se kokemus ja itsevarmuus.

Tämä on se mikä toimii ainakin minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on miehekkäitä

Vierailija
44/61 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi niin paljon parempaa, oman ikäiseni (20) on ihan onnettomia tuusaajia. Minulla on ollut nyt yli vuoden viisikymppinen miesystävä ja on mahtavaa seksiä ja puuttuu kokonaan se hosuminen kun seksi alkaa kunnon hyväilyllä ja klitan nuolemisella ja minun kiihottamisella niin pitkään että ruikutan jo panemaan.

Vierailija
45/61 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on miehellä pömppö vatsa?

Vierailija
46/61 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vähäinen pömppövatsa haittaa mitään jos on tyyliin dadbody. Pyykkilautavatsa ei oo ainakaan mun makuun.

Vierailija
47/61 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei vanhemmat miehet ole koskaan kiinnostaneet. Itselleni sellanen parin vuoden ikäero passeli.

Tietty tuntemani vanhemmat miehet eivät nyt ole mitään iso Deetä tai pressaa muistuttavia, vaan ihan matti meikäläisiä. Ehkäpä tämä vaikuttaa asiaan.

Vierailija
48/61 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parransänki ja ihanat silmät.

Karvat korvista ja nenästä.villit kulmakarvat, avot.

Vierailija
49/61 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, mutta myös oman ikäiset.

Vierailija
50/61 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta heitän veikkauksen miehenä. Kun on jo useamman naisen kanssa elänyt vuosia yhdessä ja touhunnut joskus sinkkuna muidenkin kanssa, huomaa ettei ole täydellinen. Hommat ei mene niinkuin aikuisviihteessä tai unelmissa. Osaa ottaa rennommin ja molemmilla on mukavampaa. Mogia ja onnistumisia tulee molempia, mutta molemmille tulee nauraa. 

Vierailija
51/61 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän epävarma kehostani ja vanhempien miesten kanssa minun on helpompi päästä asiasta yli. Luotan, että he ovat nähneet jo kaikenlaista röllykkää, synnyttäneitä naisia ja roikkuvia rintoja. Ensimmäisen kerran ihastuminen 22 v itseäni vanhempaan mieheen oli yllätys ja mietitytti, mutta nykyään pidän kohderyhmänäni juuri 15-25 vuotta itseäni vanhempia. On helpompi uskoa, että he hyväksyvät minut sellaisena kuin olen.

Vierailija
52/61 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän epävarma kehostani ja vanhempien miesten kanssa minun on helpompi päästä asiasta yli. Luotan, että he ovat nähneet jo kaikenlaista röllykkää, synnyttäneitä naisia ja roikkuvia rintoja. Ensimmäisen kerran ihastuminen 22 v itseäni vanhempaan mieheen oli yllätys ja mietitytti, mutta nykyään pidän kohderyhmänäni juuri 15-25 vuotta itseäni vanhempia. On helpompi uskoa, että he hyväksyvät minut sellaisena kuin olen.

Minkähän ikäinen siis itse olet?

Vierailija
53/61 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt tätä omalla kohdalla. Ja kyllä täällä mainitut kokemus, persoona, karisma ja miehekäs ulkonäkö sai mut rakastumaan vanhempaan mieheen. Mutta ikä ei siinä ole oleellinen vaan nuo ominaisuudet.

Vierailija
54/61 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että nuorta naista voisi kiinnostaa vanha hyvinvarustettu hopeakettu, joka on koko ikänsä harjoitellut pillunnuolemista ja naisen orgasmeja. Uskoisin noilla pilllunsoittomäärillä löytäväni naisen pillusta sopivat soinnit ja ainahan voisi viimeistellä kunnon männällä.  Toki eihän tuota miehen  päältä näy. 

Vierailija
55/61 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret kollit itsekkäitä nopeita panijoita, joita ei naisen nautinto kiinnosta. Sehän on suoraan sanottukin palstalla, itse miehet niin tehneet.

Vierailija
56/61 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret kollit itsekkäitä nopeita panijoita, joita ei naisen nautinto kiinnosta. Sehän on suoraan sanottukin palstalla, itse miehet niin tehneet.

Nämä kertovat lähinnä itsestään, eli ovat surkeita miehiä. Osa vanhemmista miehistä myös yrittää nostaa omaa häntäänsä tuollaisilla säälittävillä selityksillä, että joo nuoret ne ei osaa mitään ja ovat huonommassa kunnossakin kuin meikämunakas keski-ikäisenä öyhwöyhh.

Epävarma, omaa häntäänsä nuorempia haukkumalla nostava vanha mies on lähinnä nolo. 

Vierailija
57/61 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi niin paljon parempaa, oman ikäiseni (20) on ihan onnettomia tuusaajia. Minulla on ollut nyt yli vuoden viisikymppinen miesystävä ja on mahtavaa seksiä ja puuttuu kokonaan se hosuminen kun seksi alkaa kunnon hyväilyllä ja klitan nuolemisella ja minun kiihottamisella niin pitkään että ruikutan jo panemaan.

Tämäkin selvästi miehen viesti, ja tuo "tusaaminen" sellaista keski-ikäisten sanastoa ettei kukaan 20v sitä kyllä käytä :D

Vierailija
58/61 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

56/57 kirjoittajana on nainen. Olen tarpeeksi elänyt ja kohdannut miehiä, että tiedän todeksi tuon. Toki vanhemmissakin on surkeita rakastajia.

Vierailija
59/61 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään alistumisesta ja vanhoilla miehillä on dominointiin oikeanlainen ote.

Vierailija
60/61 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

56/57 kirjoittajana on nainen. Olen tarpeeksi elänyt ja kohdannut miehiä, että tiedän todeksi tuon. Toki vanhemmissakin on surkeita rakastajia.

Njaa kertoo lähinnä naisen omasta tasosta (tasottomuudesta) jos ei saa hyvää seksiä ja palvontaa kuin vanhemmilta miehiltä.

Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta turha mollata kategorisesti nuoret miehet sen vuoksi. Antaa vain säälittävän kuvan itsestään, kun niin tekee. 

Ja nämä ketjussa kirjoittavat miehet ovat ilmeisen apinamaisia tapauksia, jos vasta vanhemmiten testojen romahdettua tulee mieleen tyydyttää sitä naistakin..