Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset pitävät vanhemmista miehistä?

Kuunsirppi
24.07.2022 |

Olen miettinyt miksi nuoretnaiset pitävät itseään huomattavasi ikäänsä vanhemmista miehistä...
Onko Iso D ja pressa antanut esimerkkiä.. naiset voisivat vastata .

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se kokemus ja itsevarmuus.

Vierailija
22/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko ainoa millä on väilä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikki miehet eivät viisastu tai kypsy vaan jäävät lapsellisiksi. Kuten eivät naisetkaan. Ikä ei ratkaise vaan persoona.

Itselläni oli vanhempia poikaystäviä mutta menin naimisiin vain vähän vanhemman kanssa. Ei valittamista, eli hyvä valikointi kannattaa, kokonaisvaltainen. Ei ikä mikään erityinen plussa ole.

Vierailija
24/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nuo lompakkojutut. Nykyään on jo alle 30-vuotiaita, joilla on lompakko kunnossa, jos se on siitä kiinni. Tunnen monta. Kun aloittaa sijoittamisen nuorena niin raha tulee rahan luo.

Vierailija
25/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nuo lompakkojutut. Nykyään on jo alle 30-vuotiaita, joilla on lompakko kunnossa, jos se on siitä kiinni. Tunnen monta. Kun aloittaa sijoittamisen nuorena niin raha tulee rahan luo.

Niin, itse asiassa tuo vain vähän vanhempi aviomieheni oli poikaystävistäni varakkain. Hyvä koulutus yms. Kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
26/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen kiinnostunut yhdestä vanhemmasta miehestä. Syynä on puhtaasti fyysinen vetovoima ja persoona. Hänen lähellään on hyvä olla.

Vierailija
27/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muu on pskapuhetta mitä ukot itselleen uskottelee totuus on se jos nuori nainen on kiinnostunut kurpasta että tällä on rahaa.

Vierailija
28/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku hakevat isähahmoa ja miehet äitihahmoa.

Edesmennyt veljeni etsi aina vanhempia naisia, kun oma äiti jätti maalisen elämän, veli ei koskaan selvinnyt menetyksestään.

Vierailija
29/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kemiaa.

Vierailija
30/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, valta tai julkisuus.

Vierailija
31/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parransänki ja ihanat silmät.

Vierailija
32/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla alle kolmekymppisellä edes on lompakkoa, saatikka muutenkaan omaa varallisuutta. Nousukkaita velkaisia kyllä riittää.

Vierailija
33/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parransänki ja ihanat silmät.

Haittaako pitempi sänki jos ehtii vaan kerran viikossa ajamaan?

Vierailija
34/61 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla alle kolmekymppisellä edes on lompakkoa, saatikka muutenkaan omaa varallisuutta. Nousukkaita velkaisia kyllä riittää.

Taidetaan liikkua vähän eri piireissä ja olla eri luokkaa. Omassa kaveripiirissäni sijoituksia on alettu miettimään jo 18 v. Monilla jo useita sijoitusasuntoja ja ihan kiva salkku.

Vierailija
35/61 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi. On ollut oman ikäisiä ja vanhempia. Nyt vanhempi.

Vierailija
36/61 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin oikea mies kuin pleikkaria hinkkaava ja baareissa hilluva mieslapsi.

Vierailija
37/61 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muu on pskapuhetta mitä ukot itselleen uskottelee totuus on se jos nuori nainen on kiinnostunut kurpasta että tällä on rahaa.

Kateellista vaan harmittaa kun ei saa hyvännäköisiä naisia. Minulla ei ole rahaa/omaisuutta sen enempää kuin kenelläkään ja silti saisin nuorempia naisia. Avainsana on Kemia. Sitä joko on tai ei. Minä saan nuoria naisia jotka haluavat MINUA, sinä saisit vain nuoria naisia jotka haluavat rahojasi. Arvaa kumpi saisi parempaa seksiä?

Vierailija
38/61 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat naiset, jotka mua ovat lähestyneet ovat hyvässä ammatissa (markkinointi/IT-ala). Tienaavat itse hyvin eivätkä tarvi elättäjäå. (Täällä av:lla, joku katkera elää vanhassa maailmassa, jossa naisilla ei ole omaa uraa tai rahaa ollenkaan.) Näitä naisia kiinnostaa mun seura ja kemiat kohtaa. Eletään samassa maailmassa ja kiinnostuksen kohteet samoja.

Vierailija
39/61 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugardaddyt tuskin on samanikäisiä

Vierailija
40/61 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut vanhempaan mieheen. Mutta en sen takia, että se on vanhempi. Persoona ja muut syyt sen tekee.