Miksi nuoret naiset pitävät vanhemmista miehistä?
Olen miettinyt miksi nuoretnaiset pitävät itseään huomattavasi ikäänsä vanhemmista miehistä...
Onko Iso D ja pressa antanut esimerkkiä.. naiset voisivat vastata .
Kommentit (61)
Valitettavasti kaikki miehet eivät viisastu tai kypsy vaan jäävät lapsellisiksi. Kuten eivät naisetkaan. Ikä ei ratkaise vaan persoona.
Itselläni oli vanhempia poikaystäviä mutta menin naimisiin vain vähän vanhemman kanssa. Ei valittamista, eli hyvä valikointi kannattaa, kokonaisvaltainen. Ei ikä mikään erityinen plussa ole.
Naurattaa nuo lompakkojutut. Nykyään on jo alle 30-vuotiaita, joilla on lompakko kunnossa, jos se on siitä kiinni. Tunnen monta. Kun aloittaa sijoittamisen nuorena niin raha tulee rahan luo.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nuo lompakkojutut. Nykyään on jo alle 30-vuotiaita, joilla on lompakko kunnossa, jos se on siitä kiinni. Tunnen monta. Kun aloittaa sijoittamisen nuorena niin raha tulee rahan luo.
Niin, itse asiassa tuo vain vähän vanhempi aviomieheni oli poikaystävistäni varakkain. Hyvä koulutus yms. Kokonaisuus ratkaisee.
Tällä hetkellä olen kiinnostunut yhdestä vanhemmasta miehestä. Syynä on puhtaasti fyysinen vetovoima ja persoona. Hänen lähellään on hyvä olla.
Kaikki muu on pskapuhetta mitä ukot itselleen uskottelee totuus on se jos nuori nainen on kiinnostunut kurpasta että tällä on rahaa.
Jotku hakevat isähahmoa ja miehet äitihahmoa.
Edesmennyt veljeni etsi aina vanhempia naisia, kun oma äiti jätti maalisen elämän, veli ei koskaan selvinnyt menetyksestään.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla alle kolmekymppisellä edes on lompakkoa, saatikka muutenkaan omaa varallisuutta. Nousukkaita velkaisia kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Parransänki ja ihanat silmät.
Haittaako pitempi sänki jos ehtii vaan kerran viikossa ajamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla alle kolmekymppisellä edes on lompakkoa, saatikka muutenkaan omaa varallisuutta. Nousukkaita velkaisia kyllä riittää.
Taidetaan liikkua vähän eri piireissä ja olla eri luokkaa. Omassa kaveripiirissäni sijoituksia on alettu miettimään jo 18 v. Monilla jo useita sijoitusasuntoja ja ihan kiva salkku.
Mieluummin oikea mies kuin pleikkaria hinkkaava ja baareissa hilluva mieslapsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu on pskapuhetta mitä ukot itselleen uskottelee totuus on se jos nuori nainen on kiinnostunut kurpasta että tällä on rahaa.
Kateellista vaan harmittaa kun ei saa hyvännäköisiä naisia. Minulla ei ole rahaa/omaisuutta sen enempää kuin kenelläkään ja silti saisin nuorempia naisia. Avainsana on Kemia. Sitä joko on tai ei. Minä saan nuoria naisia jotka haluavat MINUA, sinä saisit vain nuoria naisia jotka haluavat rahojasi. Arvaa kumpi saisi parempaa seksiä?
Nuoremmat naiset, jotka mua ovat lähestyneet ovat hyvässä ammatissa (markkinointi/IT-ala). Tienaavat itse hyvin eivätkä tarvi elättäjäå. (Täällä av:lla, joku katkera elää vanhassa maailmassa, jossa naisilla ei ole omaa uraa tai rahaa ollenkaan.) Näitä naisia kiinnostaa mun seura ja kemiat kohtaa. Eletään samassa maailmassa ja kiinnostuksen kohteet samoja.
Oon ihastunut vanhempaan mieheen. Mutta en sen takia, että se on vanhempi. Persoona ja muut syyt sen tekee.
Kyllä se on se kokemus ja itsevarmuus.