Minkä ihmeen takia pakaste pitsoihin ei voida laitta sitä saamarin lämmitys aikaa ja astetta ISOLLA
Aina saa suurennuslasin kanssa etsiä, siihen eteen kissankokoisin kirjaimin astee ja aika.
Kommentit (12)
Onko vaikea katsoa milloin se on valmis? Uuneissa on eroja.
Yhdyssanat, opettele lukemaan ja kirjoittamaan.
Samaa olen ihmetellyt ja minulla sentään on silmälasit! Silti saa ensin väännellä ja käännellä laatikkoa jotta merkintä löytyy ja sitten tihrustaa sitä nenä kiinni lootassa.
Ei mulla kyllä ole ollut ongelmia löytää paisto-ohjeita :D
Vierailija kirjoitti:
Yleensä niitä saa etsiä tuotteesta kuin tuotteesta takakannen monikielisen teksiviidakon uumenista.
Etkö osaa paistaa sitä ilman ohjetta? Tarvitko mikroruokienkin lämmitykseen tarkan ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä niitä saa etsiä tuotteesta kuin tuotteesta takakannen monikielisen teksiviidakon uumenista.
Esim. nuudelipussissa on niin pienellä että suurennuslasin tarvii. Onnistuu ilman ohjeitakin mutta ihan noin periaatteessa ohjeet saisi olla selvästi luettavissa. Samoin eräpäivä saisi näkyä oikein selvästi. Joissakin tuotteissa sekin on hyvin pienellä präntätty.
Ei luoja... Ei kai ihmiset voi olla näin avuttomia? Eihän??!
Erittäin hyvä idea. Siihen kannen kulmaan yksinkertaisesti lämpötila ja aika, ei luulisi olevan vaikeaa.