Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä unta näitte?

Vierailija
24.07.2022 |

?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu uni! Näin unta, että joku i...ootti kyseli vauvalla" mitä unta näitte"?🤤

Vierailija
2/10 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälleen mulle yleisintä painajaista, että olen töissä ja kaikki menee pieleen: työpöytä omituisessa paikassa, kone ei toimi, työt kasaantuu, unohdan kaiken tärkeän, paniikki kasvaa ym.

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, milloin mun alitajunta unohtaa työstressin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin painajaista, jossa eräät ensiksi pelasi korttia vatsa kippurassa nauraen. Sitten mä aloin pelata lauta peliä kavereiden kanssa ja yhtäkkiä mä upon siihen pelin sisään.

Ensiksi mä jouduin johonkin kirous ruutuun ja jonkin aikaa kamppailin siinä unessa. Sitten mä oon jonkin talon sisällä ja mulla oli jokin ihmeellinen perhe siellä.

Jonkin ajan kuluttua mä menin ulos talosta ja sitten kirous mönjä syö mut ja sisareni. Mä selviän siitä kirouksesta ja oon ihan kauhuissani. Meen sitten tarkistaa miten perheeni vauva voi ja sitten vauvakin on kirouksen vallassa ja hyppää pois pinnasängystä ja juoksee mutantoitueena äitiäni päin ja nostaa ilmaan ja tappoi. Sitten heräsin

Se mun unessani oleva perhe oli ihan fiktiivinen, sillä ihan toisenlainen perhe mulla oikeasti on.

Ei ollut mikään kevyt uni.

Vierailija
4/10 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle eksynyt unihullu

Vierailija
5/10 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalle eksynyt unihullu

Unihullu, kun tekee unista aloituksen? Niinkö. ap

Vierailija
6/10 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että toi mun uni tuli pastan ketjusta nimeltä: Oudoin elokuva jonka olet katsonut/koettanut katsoa?

Katselin joistakin trailereita ja aika epämukava fiilis niistä trailereista tuli. Mönjä ja riivaantunut vauva ja kirous juttu varsinkin vaikuttaisi siitä ketjusta saaneen vaikutuksia. Ihan hirveitä elokuvia siihen ketjuun ollaan listattu.

Vierailija
7/10 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että piti selvittää paljonko tulitikkuaski maksaa. Yritin unessa googlata, mutta en löytänyt tietoa sieltä. Yleensä unessa puhelinsoitot ei onnistu (ei saa näppäiltyä numeroita tai vastaavaa), mutta nyt onnistui. Tosin se tulitikkuaskin hinta jäi edelleen selvittämättä, kun se puhelimeen vastannut ei tiennyt tikkuaskin hintaa.

Vierailija
8/10 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nåin unta että asuin hienossa asunnossa ja aloitin bisneksen kahden miehen kanssa. Otin heidät mukaan ja lopussa näin, kuinka he rikastuivat ja itse en saanut mitään. 

Yksi sai isot osingot osakkeista . Toinen upean asunnon. En vaikuttanut masentuneelta, vaan iloitsin että se huonompiosainen sai hyvin rahaa. 

Vierailija
9/10 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmien punnitsemiseen tarvitsi sovelluksen ja salasanan. Rypäleiden tunnus oli D54f 😂 silti ei onnistunut koska en muka löytänyt tuota viimeistä kirjainta miltään painikkeella. Rypäleet jäi tiskille 🙁

Vierailija
10/10 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelin maailman kuumimman kanssa. Illalla päätin unta nähdä ja niin kävi. Oli taas kerran kuumat leikit, unessa tosin. Onneksi on kyky päättää, mistä unta näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi