Mies grillaa kanat aina puoliraaoiksi - muuten ne on muka "ylikypsiä"
En minä ainakaan halua syödä vaaleanpunertavaa koipilihaa, joka ei irtoa luista.
Muuten kyllä maustaa ja marinoi itse. Harmi vaan ettei voi ikinä syödä ja maistaa ku7n minisiivun uloimmalta pinnalta
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanan pitää olla kypsää, raaka kana on salmonellariski sen lisäksi, että se on pahan makuista. Syökö mies sinulta jääneet kanankoivet?
Syö. Kaluaa ja repii tiukasti kiinni olevat puoliraa'at lihat luista hampaillaan, kuin joku hyeena.
Ap
Antaa toisen syödä, sinä voit sillä aikaa kypsentää omasi grillissä loppuun niinkuin täällä jo ehdotettiinkin.
Meillå ei oo mikään On/Off -kaasugrilli vaan itsetehty puugrilli. Lisääminen on oma taiteenlajinsa...
Ap
Mikä lisääminen? Ei siihen enää puita lisäillä, kun siinä paistetaan hiilloksella lihoja.
No kyllä lisäillään, jos puita on jo valmiiksi käytetty säästösyistä naftisti. Ja inhoan muutenkin noiden jättimäisten ja epätasaisen kokoisten koipireisien grillausta puuhiilloksella, kun ne kypsyy epätasaisesti.
Ap
Mä olen juntti ja haluan jopa nautani kypsänä. Mies meillä kokkaa nämä pihvit ja minä sanon että haluan kypsää, joten mun pidetään kauemmin. Mutta ap:n mies on tainnut vähän sekoittaa eri lajeja keskenään. Kana pitää aina kypsentää kunnolla. Tulosta miehellesi netistä kymmeniä ohjeita ja levittele ympäriinsä, niin ehkä hoksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanan pitää olla kypsää, raaka kana on salmonellariski sen lisäksi, että se on pahan makuista. Syökö mies sinulta jääneet kanankoivet?
Syö. Kaluaa ja repii tiukasti kiinni olevat puoliraa'at lihat luista hampaillaan, kuin joku hyeena.
Ap
Antaa toisen syödä, sinä voit sillä aikaa kypsentää omasi grillissä loppuun niinkuin täällä jo ehdotettiinkin.
Meillå ei oo mikään On/Off -kaasugrilli vaan itsetehty puugrilli. Lisääminen on oma taiteenlajinsa...
Ap
Mikä lisääminen? Ei siihen enää puita lisäillä, kun siinä paistetaan hiilloksella lihoja.
No kyllä lisäillään, jos puita on jo valmiiksi käytetty säästösyistä naftisti. Ja inhoan muutenkin noiden jättimäisten ja epätasaisen kokoisten koipireisien grillausta puuhiilloksella, kun ne kypsyy epätasaisesti.
Ap
Ymmärrän, että selvästi harmittaa. Tästä harmista ihan oikeasti pääsee kyllä eroon sillä, että teet kuten tässä ketjussa on ehdotettu - grillaat itse koipia pidempään, pyydät miestä grillaamaan koipia pidempään, grillaatte jotain muuta kuin koipia tai ette ylipäätään valmista ruokaa grillaamalla. Näin yksinkertaista ja harmisi on poissa.
Vierailija kirjoitti:
Koipia meillä ei grillata, mutta kananfileitä kyllä. Mies kypsentää ne ensin sous vide'ssä ja vasta sitten grillaa. On todella mehukkaita grillauksen jälkeen.
Sama meillä on kyllä kaikilla muillakin lihoilla, pihvit ja ribsit menee sous vide'n kautta. Ribsejä kypsennetään yleensä 24 tai 36 tuntia enne grillausta. Voin sanoa, että irtoaa hyvin luista!
Itse grillaan lähinnä nahallisia paistileikkeitä (eli reisilihaa), pelkään että saisin rintafileistä kuivia grillissä. Kiva, että teillä sous vide toimii, ehkä joskus pitäisi kokeilla jos olisi jokin laite käytössä tai viitsisi askarrella tee-se-itse version.
No mitä jos sinä kokkaisit ne kanat? Miten naiset alistuu näille v-päisille miehille noin helposti? Itse en. Se johtaa jokapäiväisiin riitoihin, mutta sitten johtaa. En ala katselemaan jotain oman elämänsä Kim Jong Unia päivittäin.
Kannattaa kypsentääkin kunnolla. Eräskin joutui tiputukseen vähälle jääneen nroilerin takia. Listeria-bakteerihan se siellä oli.
Koipia meillä ei grillata, mutta kananfileitä kyllä. Mies kypsentää ne ensin sous vide'ssä ja vasta sitten grillaa. On todella mehukkaita grillauksen jälkeen.
Sama meillä on kyllä kaikilla muillakin lihoilla, pihvit ja ribsit menee sous vide'n kautta. Ribsejä kypsennetään yleensä 24 tai 36 tuntia enne grillausta. Voin sanoa, että irtoaa hyvin luista!