Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin menee kuulemma modernit treffit - eli pysykää naimisissa, sinkkuna on kamalaa

Vierailija
20.08.2008 |

Olen 40-vuotias eronnut nainen ja olen viimeksi aloittanut parisuhteen 1997. Joten en tiennyt tätä etukäteen ja haluan jakaa tämän kanssanne, jos sattuisitte neuvoja joskus tarvitsemaan. Nykyään deittailu menee näin.

1. bongaa mies deittisaitilta

2. kirjottele sille parit meilit ja parit tekstarit

3. kahden tunnin treffit, joilla jutellaan ihan niitä näitä

4. JÄLKIPELI käydään tekstareilla, tyyliin olit sä ihan kiva, ehkä nähdään joskus

Haistakaa kaikki mulkqvistit vaan paska. Mä olen aivan liian old school tehdäkseni tämän uudestaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää lähinnä se varattujen miesten määrä noilla palstoilla. Sain lukemattomia vastauksia, jossa selitettiin oman liiton olevan kuollut tai kylmä ja siksi ko mies oli etsimässä uutta rakkautta.

Vierailija
22/30 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten oikeassa elämässäkin pitää varautua pussaamaan sataa sammakkoa löytääkseen sen yhden prinssin :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin missä kuvittelisit sen miehen tapaavasi. Ravintoloissa ym miehet etsivät vain yhdenyön juttuja. Netti on oikeasti aika hyvä tapa tutustua ihmiseen.

Vierailija
24/30 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en pussaa ketään (paitsi ehkä humalassa, vähän)

ap

Vierailija
25/30 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten oikeassa elämässäkin pitää varautua pussaamaan sataa sammakkoa löytääkseen sen yhden prinssin :-)

Minä löysin omani vanhanaikaisesti kirjeenvaihtopalstalta, ennenkuin se homma siirtyi nettiin. Mutta kyllä tuli 100 kirjettä luettua, joista raakkasin 15 kirjettä tapaamisehdokkaiksi. Sen oikean olin sijoittanut numeroksi 8 paremmuusjärjestyksessä. Havaitsin että ne sujuvasanaisimmat kynäniekat oli tosielämässä tosi nössöjä/itteensä täynnä/huijarinalkuja. (Joukossa oli pari nykyistä julkkistakin, yllätys yllätys. Keskimmäistä sarjaa...) Tapasin lopulta sen, joka ei mainostanut erinomaisuuttaan, sanoi olevansa rehellinen ja rumakin, kirjoitti vähän kömpelösti ja kielioppivirheillä niin tosissaan...ja olen ollut onnellisesti rouvana 12 vuotta ja saanut mieheni kanssa 2 lasta. Tänäänkin mies fillaroi mun luokseni 24 km lounaskahville ennen iltavuoron alkua. Istuttiin meren rannassa kahvimukit kädessä ja pussattiin. Ja sitten mies lähti fillarilla töihin.

Laske vähän vaatimustasoa mitä tulee rahaan, ulkonäköön ym. mutta älä tingi tärkeimmistä: rehellisyydestä ja aitoudesta. En väitä miestäni todellakaan täydelliseksi, se on nuuka kuin mikä, lempivaate on risat verkkarit, ilmavaivat on helvetilliset, jutut välillä tosi sovinistiset (ärsyttää mua tahallaan ja nauttii kun mä saan slaagin) ja aina välillä me rähistään toisillemme. Mutta eroa ei olla ikuna suunniteltu...Onnea etsintään.

Vierailija
26/30 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti,ja kokemusta on.Ei siitä kannata vetää hernettä nenään,jos joku ei olekaan sellainen kun luulit.Meitä on paljon ihmisiä,jotka ei omaa minkäänlaisia "deittailu"-etikettejä.Huomaat sen kyllä sitten kun kolahtaa:)

Itse tapasin nykyisen aviomieheni netissä ja ensin en edes vastannut viesteihinsä,mutta kun sitten nähtiin kerran,niin se oli siinä.Eli menoa:)

Ja kehottaisin kyllä menemään niille treffeille mahd pian,ettei jää sinne "bittimaailmaan".

Vierailija
27/30 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tästä vielä eroan ja päädyn vapaille markkinoille, niin en tasan laske vaatimustasoa tippaakaan. Ennemmin odotan yksin sitä prinssiä saapuvaksi valkealla ratsullaan kuin etsin netistä sammakkoja pussailtavaksi ja toivon että joku niistä kokee metamorfoosin. Jos yhdestä huonosta pääsee, niin miksi pitäisi ottaa tilalle toinen samanmoinen?

T. Tosi vanhaa koulua, 40 v.

Vierailija
28/30 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egoisteja, mielenterveysongelmaisia, narsisteja, vastaeronneita, yhden yön vonkaajia, naimisissa olevia vonkaajia, kotona vielä asuvia Perttejä, pelureita, playboyta ja vittu kokonainen kavalkaadi ihan kajahtanutta porukkaa, joiden mielestä iskulause voi olla:

- Lähde nyt. Mä lupaan olla nopea!!!

Vierailija
29/30 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä jään leskeksi (ero ei ainakaan nyt tunnu todennäköiseltä, mutta ei sitäkään koskaaan tiedä), en varmasti ota YHTÄÄN nykyistä miestäni huonompaa. Mieluummin sitten otan vaikka kissan tai kaksi, kuin mitään kaikkia kahdella jalalla kävelevää naivaa huithapelia!

-34v-

Vierailija
30/30 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaskaan ei näy...

joo ei näy tuli mulle tänne taivaaseen mut vien viestin eteenpäin ole huoleta ja vetele käteen siillä aikaa kun etin sulle muijan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi