Kaunein seksikokemuksesi ja -muistosi?
Oliko vanilijaista vai spontaania himoa erikoisessa paikassa?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on jälleennäkeminen miehen kiinniolon jälkeen intissä. Hän oli tulossa lapsuudenkotiini. Pitkä koivukuja ja mä nojaamassa yhteen puista, poika mun edessä suutelemassa mua kiivaana ja työntymässä malttamattomana sisääni. Oli hämärää ja usvaista. Jotenkin niin kaunista ja superkiihkeää. Ei maltettu millään odottaa.
Katsoit vanhaa kotimaista mustavalkoista elokuvaa ja nukahdit. Heräämisen jälkeen päästit kissan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on jälleennäkeminen miehen kiinniolon jälkeen intissä. Hän oli tulossa lapsuudenkotiini. Pitkä koivukuja ja mä nojaamassa yhteen puista, poika mun edessä suutelemassa mua kiivaana ja työntymässä malttamattomana sisääni. Oli hämärää ja usvaista. Jotenkin niin kaunista ja superkiihkeää. Ei maltettu millään odottaa.
Katsoit vanhaa kotimaista mustavalkoista elokuvaa ja nukahdit. Heräämisen jälkeen päästit kissan ulos.
Joillakin seksi voi olla seikkailunhaluisempaa, eikä tapahdu vain pimeässä peiton alla puhtailla lakanoilla. Älä dissaa ja kerro oma kokemuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin seksi voi olla seikkailunhaluisempaa, eikä tapahdu vain pimeässä peiton alla puhtailla lakanoilla. Älä dissaa ja kerro oma kokemuksesi.
Tuohon vielä lisään, että kyllä pimeässä peiton alla puhtailla lakanoilla voi olla myös kaunista ja kiihkeää. Palaan omaan nuoruuteeni ja silloiseen tyttöystävääni, jonka kanssa opelteltiin näitä hommia ja usein rakasteltiin juurikin "piilossa" peiton alla. Harva juttu on ollut koskaan niin kiihottavaa kuin olla lähekkäin hänen kanssaan ja dominoida häntä vähän miehen elkein, vaikka vielä näppynaama olinkin. Tuntui niin hyvältä ja nosti itsetuntoa huimasti, kun huomasin, miten hän nautti minun tekemisestäni siinä ja lantio nousi vastaan. Lisäksi se tunne, että tehtiin jotakin olevinaan vähän kiellettyä, kiihotti vaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissanulospäästäjähullulta on turha kysellä. Hän osaa vain yhden virren, aivan kuten kaikki muutkin palstan kahelit. Pakkotoisto päälle vaan ja palstailemaan.
Kaunein on ollut se eka kerta. Minulla oli ihana poikaystävä, joka riisui minua hitaasti ja suuteli paljastuvaa ihoani. Olin hulluna halusta, mutta hän laski minut hiljakseen sängylle ja hyväili pitkään sormillaan ja suullaan. Tiesin, että nyt se tapahtuu hänen painautuessa asentoon, enkä jännittänyt koska taas hän teki sen hitaasti, mutta samalla olin alla ja tunsin hänen painonsa. Se paino toi turvallisuuden tunnetta, lämpöä ja kiihkoilua. Suutelimme ja kiedoin itseäni häneen. Kaipaan nytkin miestä nojaamaan minuun. Tunnemuisto on niin vahva.
Kaunein? Mennään yläasteelle ysille vuoteen 1997. Halusin sua niin paljon. Katselin tunnilla, kun asetit sievät silmälasisi. Olit vasuri ja katselin, mitenkä kirjoittaessasi paksut hiuksesi laskeutuivat eteesi ja viikkasit niitä taakse. Hiuksesi aina kasvoivat nopeasti pituutta, vaikka koetit leikellä niitä, huomasin senkin. Silmäsi olivat kaihokatseiset, niin kauniit. Sun sievä toppatakki naulakossa ja lähdin vessaan kesken tunnin, mutta pysähdyin haistelemaan sitä. Niin rakastunut olin. Kosketin sun tuolia jalalla takana istuessani. Yritin saada sua jätskille ja onnistuin. Puhuttiin kaikesta ja suutelin sun ihania amorinkaarihuuliasi pitkään. Jonkun viikon päästä olimme sun kodissasi, huoneessasi rakastelemassa sängyllä. En ole ollut niin kiihottunut sitten sen päivän. Olin niin kovana, että oli vaikeaa saada penistä sinuun, koska se ei taipunut. Makasin suorana päälläsi ja onnistuin. Suutelin niin innokkaasti, kauneutesi oli jotain käsittämätöntä. Katseesi ja se miten vastasit liikkeisiini sulkien silmiäsi, pehmeästi voihkaisten, haukaten korvaani. Muisti pätkii siitä eteenpäin, mutta olin yhä ylläsi rintojesi päällä suutelemassa sua. Tahdoin siihen takaisin, heti kun olin saanut kumin pois. Lepäsimme ja sulimme uusintoihin sinä iltapäivänä.
Se oli kaunista, kun sain ekan orgasmin ollessamme 69:ssä, minä miehen päällä. Meillä oli ollut muutenkin jo todella ihana ilta johon sisältyi lähelläoloa ja pussailua paljon. Se oli kuin pitkä esileikki. Lopulta suudelmat pitenivät ja muuttuivat yhä intohimoisemmiksi. Rakkaus ja meidän välinen yhteys oli käsinkosketeltavaa. Koskettelimme toisiamme, mulla oli kaunis silkintuntuinen alusmekko päällä ja tunsin oloni seksikkääksi. Annoin miehelle suuseksiä ja keksin siitä siirtyä pitkästä aikaa kuusysiin. Mies yllättyi tästä ja kommentoi, että näkymät on täydelliset. Tuntui niin jumalaisen hyvältä olla siinä miehen kasvoja vasten. Lopulta sain ihan mielettömän orkun ja tärisin ja huohotin vain siinä päällä. Tämä tapahtui viime vuonna. Olemme olleet 17v yhdessä ja kahden alle kouluikäisen vanhempia.