Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka tuntee syyllisyyttä sairaudesta?

Vierailija
21.10.2006 |

Tilanne siis tämä: Oon ollut flunssassa jo monta viikkoa, siitä huolimatta töissä olen käynyt, kuluneen viikon tosin buranan voimalla.

Eilen sitten nousi kuume ja tänäänkin 39 ja voimat pois. Mies oli yön töissä ja yritettiin olla lasten kanssa täällä hiljaa että saa nukkua.

Nukkuikin kahteen asti ja kun heräsi, pyysin että kävisi lasten kanssa kaupassa kun ei ruoka riitä maanantaihin asti. Lapset iältään 3&5v.

Ajattelin että saan itse sillä aikaa hetken nukahtaa ja levätä. Mies valittaa, että on myös väsynyt ja pää MEINAA tulla ehkä kipeäksi ja on kiukkuinen lapsille.

No mulle iskee heti kauhee syyllisyys, että vaadin liikaa ja kyllä itse ehkä jaksan mennä kauppaan, kun otan lisää särkylääkettä. Pyysin jopa anteeksi että olen nyt sairas. Lähtivät kuitenkin kauppaan, mies huokaillen raskaasti, kun lapset piti ottaa mukaan. Oli luvattu jo eilen lapsille, että pääsevät tänään kauppaan. Mikä ihme mua vaivaa? Vai onko tuo mies ihan kelvoton...huokaus. Kun ei viitsisi vaihtamaankaan alkaa, kun suurimmaksi osaksi ihan kunnollinen tapaus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae saikkua. Työtkin kärsii, jos olet töissä sairaana. Saat sitten päivällä levätä.

Vierailija
2/3 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi uhkaili syntyä aivan liian aikaisilla viikoilla ja jouduin sairaslomalle lepäilemään. Lääkärin mukaan en saanut rehkiä mitään, täytyi vain levätä ja liikkua se mikä oli pakko.

Siinä sitten makasin kotona päivät pitkät ja mies sai työpäivän jälkeen hoitaa kaikki raskaat työt. Ei mies syyttänyt, mutta väsynyt oli monesti ja itse koin huonoa omaa tuntoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois töistä. Tartutat siellä vain muita. Siitä voisit tuntea huonoa omatuntoa. Saisit levätä päiväisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi