Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiöremontti: mitä maksaa?

Vierailija
21.10.2006 |

Siis pieneen keittiöön pitäis uusia kaapistot yms.

Mitä tulee suurinpiirein maksamaan ammattilaisen tekemänä jos ei oteta kalusteita hintaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinää kuin kilpailijoilla. Hintahaarukkaa löytyy kukkaron mukaan.

Vierailija
2/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin mielelläni kaiken. Olemme siis muuttamassa tähän asuntoon.

No jos nyt kuvitellaan että kaapit maksaisi 3000 ¿ niin paljon pitäisi vielä maksaa lisää että ne asennettaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä. Itse purettiin vanhat kaapit pois. Remonttimies laittoi uudet kaapit seinille, vaihtoi lattian (huonokuntoinen parketti pois muovimatto tilalle) asensi uuden katon ja teki sähkö- ja putkityöt. Lasku oli n 1500e.

Vierailija
4/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mitään kaappeja tms tossa hinnassa. Remppamies hommasi listoja ja jotain millä kiinnitti katon ym ja laskutti sitten niistä. Ne on tossa hinnassa. Kokonaisuudessaan meidän uusi keittiö maksoi n 6t. Vanhasta keittiöstä muistuttaa vaan hella ja tiskikone jotka oli suht uusia niin ei vaihdettu niitä. Tasot ja välitilat tuli samasta paikasta kuin kaapistot.

Vierailija
5/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tehty keittiöremppa. Väliseinä olohuoneeseen purettiin, parketti pois ja laatta tilalle (lämpökaapelit alle), ja koko hela hoito meni siis uusiksi. Hinta ilman kodinkoneita oli (itse tehtynä ja kasattuna) noin 6000e.

Vierailija
6/6 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

purki kaapit, vein vanhat kodinkoneet pois, maalasi katon ja seinän, laittoi lattian uudeksi, laittoi välitilan kaakelit ja kokosi ja asensi uudet kaapit ja kodinkoneet käyttövalmiiksi. Hintaa karva yli 2000¿. Itse en tehnyt yhtään mitään, kuhan katselin vaan. Viikon kesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi