Mies, pystytkö nauttimaan seksistä itsekkään, sinua ja sinun nautintoasi mitätöivän, alistavan naisen kanssa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolet jos unohdetaan, niin joka tapauksessa kumppani joka arvostelee ja korostaa tyytymättömyyttään seksielämässä ei oikein voi edes saada toisesta sitä parasta irti.
Moni eronnut varmaan allekirjoittaa saman, että kun ilmapiiri vaihtuu hyväksyväksi, niin 20v jälkeen epävarmasta hissukastakin voi kuoriutua jotain sellaista, mitä eksä ei ikinä uskoisi.
Mä olen ilmaissut tyytymättömyyteni meidän seksielämään ja nyt ei tapahdu senkään vertaa. Pakko oli olla rehellinen, kun en saanut seksistä oikein mitään. Olin siis teeskennellyt miehen mieliksi vaikka kuinka kauan. Pitäisikö minun jatkaa esittäen että olen tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolet jos unohdetaan, niin joka tapauksessa kumppani joka arvostelee ja korostaa tyytymättömyyttään seksielämässä ei oikein voi edes saada toisesta sitä parasta irti.
Moni eronnut varmaan allekirjoittaa saman, että kun ilmapiiri vaihtuu hyväksyväksi, niin 20v jälkeen epävarmasta hissukastakin voi kuoriutua jotain sellaista, mitä eksä ei ikinä uskoisi.
Mä olen ilmaissut tyytymättömyyteni meidän seksielämään ja nyt ei tapahdu senkään vertaa. Pakko oli olla rehellinen, kun en saanut seksistä oikein mitään. Olin siis teeskennellyt miehen mieliksi vaikka kuinka kauan. Pitäisikö minun jatkaa esittäen että olen tyytyväinen?
Ei todellakaan!
Teeskentely ei kuitenkaan ole hyväksi, ei milloinkaan. Kun oman mieheni tapasin, tein heti selväksi mitä haluan seksissä. Hyvin on mennyt eikä ole valittamista. Hurjaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan!
Teeskentely ei kuitenkaan ole hyväksi, ei milloinkaan. Kun oman mieheni tapasin, tein heti selväksi mitä haluan seksissä. Hyvin on mennyt eikä ole valittamista. Hurjaa seksiä.
Minä en suhteen alussa tiennyt mitä halusin, koska olin niin kokematon.
Mitä järkeä edes jatkaa suhdetta aloituksessa kuvatun laisen ihmisen kanssa? Oli sitten mies tai nainen. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tajuta erota, jos toinen vaan alistaa tai mitätöi. Sen verran pitäisi tajuta ottaa vastuuta omasta hyvinvoinnistaan.
Mies, pystytkö nauttimaan seksistä itsekkään, sinua ja sinun nautintoasi mitätöivän, alistavan naisen kanssa?
Pystyn nauttimaan. Olen niitä miehiä, jotka kiihottuvat dominasta, joka alistaa miestä kaikin tavoin. Se on minun salainen seksielämäni, josta ei tiedä kukaan muu kuin minä ja minua alistava domina.
Tosin alkuperäinen kirjoittaja ei tainnut tarkoittaa ihan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ai semmoinen nainen joka tulee baarista kotiin rähisten "nyt heti saatava munaa, prkhhele", sen jälkeen aggressiivisesti lykkii pillullaan munaa noin viiden minuutin ajan kunnes lysähtää väsyneenä miehen päälle mehuissaan ja nukahtaa?
Sellainen nainen olis kylläkin hyvä seksikumppani.
Oikealle miehelle ei ole sellaista käsitettä kuin huono seksi, siis miehen omasta näkökulmasta. Kunhan nalli napsahtaa se on aina voiton puolella. Tokihan sitä muutakin haluaa.
Huono seksi on (miehen näkökulmasta kokemana) yhtä absurdi käsite kuin huono raha.
Kyllä. Panen kaikkia kaksijalkaisia
Jätin tällaisen naisen lyhyen seurustelun jälkeen. Hän kontrolloi puheitani, ajatuksiani, mielipiteitäni jne. Voi helvetti, mikä ämmä. Ei mitään mielenkiintoa, varsinkaan ryhtyä naimaan häntä.