Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme aikaa elämme, kun meikittömästä kuvasta tehdään lehtiotsikoita

Vierailija
23.07.2022 |

Pakkeliaikaa elämme.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin itkuun purskahtamisesta.

Vierailija
2/19 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsensä myymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen pitäisi olla mikään iso erikoinen uutisotsikko millainen on ilman meikkiä ja meikit naamassa.

Vierailija
4/19 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten meikittömät kuvat vielä superfiltteröityjä.

En ole nyt tällä kertaa seurannut, kenestä kyse ja mistä kuvasta.

Vierailija
5/19 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kuvia myös paljaists alapäistä?

Joku feministi taas marissut mitä naisilta vaaditaan?

Vierailija
6/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % niistä meikittömistä ei edes ole meikittömiä ja silti tehdään juttu. 

Vierailija
8/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Katsoin kuvat ja kaikilla muilla naisilla paitsi Vappu Pimiällä oli värjätyt kulmat. Osalla ripsien pidennyksiä.

Joten "meikitön" kuva ei ollutkaan meikitön. Hassua että julkkikset ajattelevat olevansa kuvissa meikittömiä...itse nimenomaan meikkaan muotoilemalla kulmat värillisellä geelillä. Muuta en laitakaan.

Vierailija
9/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Katsoin kuvat ja kaikilla muilla naisilla paitsi Vappu Pimiällä oli värjätyt kulmat. Osalla ripsien pidennyksiä.

Joten "meikitön" kuva ei ollutkaan meikitön. Hassua että julkkikset ajattelevat olevansa kuvissa meikittömiä...itse nimenomaan meikkaan muotoilemalla kulmat värillisellä geelillä. Muuta en laitakaan.

Värillinen geeli kulmakarvoille ? Olen vähän noviisi näissä. Mistä ja millä nimellä sitä voi ostaa, kestääkö pitkään?

Vierailija
10/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värillinen geeli kulmakarvoille ? Olen vähän noviisi näissä. Mistä ja millä nimellä sitä voi ostaa, kestääkö pitkään?

Googlaa kulmageeli. Saa ihan peruskaupoista. Kestää (varmasti merkistä riippuen) ainakin minulla uimista ja muutenkin koko päivän.

Vierailija
11/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on sellasia kestovärjäyksiä, joten vaikea niitä on kuvaa varten poistaakaan. Mutta täysin meikitön ei silloin tietenkään ole.

Vierailija
12/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se meikkaaminen niinkään, mutta ne överifiltterit!

Piikkileuat ja kissansilmät saa kaikille kun käyttää samaa filtteriä kuin Kardashianit. Hyvä että jotkut herättelevät keskustelua aiheesta, on varmasti nuorilla kovat ulkonäköpaineet jos luulevat somekuvia oikeiksi.

Vierailija
13/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaa ja geeliä löytyy, myös väritöntä. Esim lumene.

Meikitön nuori naama on kuitenkin nuori naama!

Vanha naama ja meikitön kuva kuulkaa, se ois shokki lumihiutaleille.

Vierailija
14/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa kulmageeli. Saa ihan peruskaupoista. Kestää (varmasti merkistä riippuen) ainakin minulla uimista ja muutenkin koko päivän.

Kiitos.

Vierailija
15/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tietoinen mikä tämän haasteena takana on? Pin up -malli Sini Ariell haastoi sosiaalisen median käyttäjiä julkaisemaan meikittömiä ja käsittelemättömiä kuvia itsestään, mutta miksi?

Vierailija
16/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin täytyy päästä esiin ja saada rahaa.

Vierailija
17/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla huomaa, kuinka paljon meikeillä saa parannettua ulkonäköä. Jotkut näistä ns "julkkiskaunottarista" on kummajaisen näköisiä meikittömänä.

Erika Vikman yllättävän kiva, näyttää nätiltä nuorelta naiselta.

Vappu Pimiä, meh

Vierailija
18/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hurjan rohkea kun lähes päivittäin kuljen ilman meikkiä. Hmm...

Vierailija
19/19 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikoita ei tehdä siitä, että suurin osa aikuisista ei osaa nimetä hallituspuolueita tai että Suomessa syödään valtavasti mielialalääkkeitä tai siitä, että masennus on yleisin syy työ.kyvytt.eläkkeelle mentäessä?

Porkkanapiiska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi