Mitähän receptionistit/vastaanottovirkailijat tienaa?
Ei varmaan hirveän hyvin? Tietoa kellään?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin peruspalkkaa 2000 hujakoilla mutta taitaa saada ilta-, yö- ja viikonloppulisiä (hyvin?)
Respat on lähes aina 8-16 ja ma-pe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin peruspalkkaa 2000 hujakoilla mutta taitaa saada ilta-, yö- ja viikonloppulisiä (hyvin?)
Tarviihan jonkun olla vastaanottamassa illalla ja viikonloppuna asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole :) Päivystävät öisinkin, oli arki tai juhla niin hotellista löytää aina respan.
Riippuu paikasta, mutta usein ainoastaan virka-aikoina työskentelevät saavat 1900-2200 €/kk.
respat on yleensä jonkun vartiointifirman porukkaa. kun googlettaa turvallisuusalan tesdin, niin saa vähän osviittaa.
Mulla peruspalkka ilman ikäisiä 2100€ ja kolmivuorotyöstä saatavilla lisillä 2700-3000€/kk. Riippuu toki paljonko teen yövuoroja, meillä 24/7 aulapalvelu hotellissa :) tykkään kyllä mielettömästi työstäni.
Rippuu mistä respoista puhutaan. On firmojen aulahenkilökuntaa ja on hotellien aulahenkilökuntaa. Työ on samankaltaista vaikka selkeitä erojakin on. Firmojen aulat yleensä auki toimistoaikana, hotellit 24/7.
Puhutko hotellista vai toimistotalon respasta? Viimeinen saa noin 2000€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisella koulutuksella hotellin respaksi pääsee?
Mulla on matkailualan perustutkinto ja ylioppilastutkinto :) Mut matkailualan perustutkinto/merkonomi/tradenomi on yleisimmät koulutustaustat. -Tuo aiemmin vastaillut hotellin respa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisella koulutuksella hotellin respaksi pääsee?
Mulla on matkailualan perustutkinto ja ylioppilastutkinto :) Mut matkailualan perustutkinto/merkonomi/tradenomi on yleisimmät koulutustaustat. -Tuo aiemmin vastaillut hotellin respa
Tää. Tai sit AMK restonomi jos haluaa opiskella vähän syvemmin.