Mitähän receptionistit/vastaanottovirkailijat tienaa?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin peruspalkkaa 2000 hujakoilla mutta taitaa saada ilta-, yö- ja viikonloppulisiä (hyvin?)
Respat on lähes aina 8-16 ja ma-pe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin peruspalkkaa 2000 hujakoilla mutta taitaa saada ilta-, yö- ja viikonloppulisiä (hyvin?)
Tarviihan jonkun olla vastaanottamassa illalla ja viikonloppuna asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole :) Päivystävät öisinkin, oli arki tai juhla niin hotellista löytää aina respan.
Riippuu paikasta, mutta usein ainoastaan virka-aikoina työskentelevät saavat 1900-2200 €/kk.
respat on yleensä jonkun vartiointifirman porukkaa. kun googlettaa turvallisuusalan tesdin, niin saa vähän osviittaa.
Mulla peruspalkka ilman ikäisiä 2100€ ja kolmivuorotyöstä saatavilla lisillä 2700-3000€/kk. Riippuu toki paljonko teen yövuoroja, meillä 24/7 aulapalvelu hotellissa :) tykkään kyllä mielettömästi työstäni.
Minkälaisella koulutuksella hotellin respaksi pääsee?
Rippuu mistä respoista puhutaan. On firmojen aulahenkilökuntaa ja on hotellien aulahenkilökuntaa. Työ on samankaltaista vaikka selkeitä erojakin on. Firmojen aulat yleensä auki toimistoaikana, hotellit 24/7.
Puhutko hotellista vai toimistotalon respasta? Viimeinen saa noin 2000€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on matkailualan perustutkinto ja ylioppilastutkinto :) Mut matkailualan perustutkinto/merkonomi/tradenomi on yleisimmät koulutustaustat. -Tuo aiemmin vastaillut hotellin respa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on matkailualan perustutkinto ja ylioppilastutkinto :) Mut matkailualan perustutkinto/merkonomi/tradenomi on yleisimmät koulutustaustat. -Tuo aiemmin vastaillut hotellin respa
Tää. Tai sit AMK restonomi jos haluaa opiskella vähän syvemmin.