Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni kommentti kun hän tuli katsomaan minua ja vauvaa sairaalaan "sähän näytät siltä että oisit vieläkin paksuna, ootko varma etei siellä oo vielä toista vauvaa röhöhöhöö"

Vierailija
23.07.2022 |

Veljeni on ihan terve yli kolmekymppinen perheellinen, töissäkäyvä ihminen. Muutenkin kaikki tunteet pinnassa ja vauva huonouninen. Hitto kun jäi huono mieli. Joka paikka turvoksissa ja kipeä, maha etenkin. Silti voisi vähän tilannetajua olla.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi sanoi saman mulle. Ääliö.

Vierailija
22/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse olisi hernettä vetänyt nenään tuommosesta. Jos joku tuntematon olisi sanonut, niin olisin voinut äkäsempi olla, mutta tuskin veljesi pahaa tarkoitti. Hieman asiaton kommentti kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sairaalaan äidin veli pääsee vauvaa katsomaan, taisi olla lapsen isä,

suuri valhe.

Vierailija
24/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten tuo olisi normaalia sisarusten välistä naljailua. Lapsena tapeltiin, aikuisena ei enää. Jokaisen pitäisi ymmärtää, että juuri synnyttäneelle ei sanota kiakkia mölyjä. Toivottavasti ei ole sanonut vaimolleen noin.

Ei muiden vartaloita pidä arvostella lainkaan. Oli nämä sitten juuri synnyttäneet tai ei.

Vierailija
25/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan ei taida päästä nykyisin vierailemaan muut kuin isovanhemmat ja vauvan omat sisarukset. Haiskahtaa provolta.

Vierailija
26/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli naapurinrouva sanomaan, kun olin 2 päivää synnytyksestä työntämässä vaunuja ulkona: " Vieläkö sinä odotat?"

Kun vastasin, että täällähän tämä on vaunuissa.

"Ai kauhee, mikä maha vielä. Ei minulla tuollaista koskaan ollut enää synnytyksen jälkeen." Oli rouvan vastaus. Miehensä seisoi nolona vieressä ja yritti hieman hiljentää vaimoaan.

Puolustuksekseni minulla oli äitiystoppatakki päällä, joka tietenkin korosti mahaa, mutta aika pahalta tuo tuntui ja en enää tuon kommentin jälkeen hirveästi suurempia keskusteluja käynyt tämän naapurin kanssa.

Vierailija
27/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalaan ei taida päästä nykyisin vierailemaan muut kuin isovanhemmat ja vauvan omat sisarukset. Haiskahtaa provolta.

Tai sitten juttu on ikivanha.

Vierailija
28/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko veli ennen tavannut vastasynnyttänyttä?

Vierailija
29/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko jaksanut elää näinkin pitkään (60v) jos olisin pahoittanut mieleni kaikesta mitä törpöt laukoo...tunteet on pinnassa synnyttäneellä, tiedetään. Kätilö se laukoi että kyllä se pois saadaan kun se sinne on pantukin, mitä siinä valitat? Monesti sisulla eteenpäin, ei kannata tuhlata aikaa, pilata elämäänsä tyhmistä tokaisuista.

Vierailija
30/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sanoja kuka tahansa, on aina älytöntä vitsailla toisen ulkonäöllä. Varsinkin, kun kyseessä on yksi naisen elämän rankimmista ja herkimmistä tilanteista, tämmöiset vitsit saisi loppua. Ei ole harvinaista, että juuri tuo sanotaan tosi hauskana juttuna. Nainen saattaa olla hädin tuskin hengissä, tai juuri kokoon kursittu, jokatapauksessa uupunut. Sitten joku tulee ja alkaa nauraa ulkonäölle. Mikä ihmisiä vaivaa? 

Itsellä juuri tuo tilanne. Minut tikattiin kasaan "vain" neljässä tunnissa ja olin toipilas n. 6kk synnytyksen jälkeen. Lapsi oli kuolla, kuten minäkin.

Äiti, naapuri ja muutama tusina muita viisaita arvostelivat kroppani, vertailivat muiden toipumiseen ja tuhahtelivat, miten nyt yksi synnytys muka voi olla niin raskas. Käskivät tehdä toisen, niin on helpompaa.

Muistan ikuisesti nuo sanat. Lisäksi en koskaan voi enää saada toista lasta. On hirveää olla ihmisten maalitauluna, kun tuntuu, että on ennen kenenkään tapaamista vedettävä kova kuori pintaan. Silti joku sivaltaa aina niin, että osuu syvälle.

Vierailija
31/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljälläsi on mahtava huumorintaju.

Vierailija
32/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljesi on pösilö. Toivottavasti se ei ole sukuvika.

Kätevästi pääsit haukkumaan AP:ta ja hänen vauvaakin samalla. Melkoinen misogynisti taitaa sulla tuijottaa takaisin peilistä.

Vierailija
33/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinko jaksanut elää näinkin pitkään (60v) jos olisin pahoittanut mieleni kaikesta mitä törpöt laukoo...tunteet on pinnassa synnyttäneellä, tiedetään. Kätilö se laukoi että kyllä se pois saadaan kun se sinne on pantukin, mitä siinä valitat? Monesti sisulla eteenpäin, ei kannata tuhlata aikaa, pilata elämäänsä tyhmistä tokaisuista.

Tuon kätilön tokaisin nyt on kuulleet varmaan suurin osa synnyttäjistä. Enpä itsekään siitä loukkaantuisi. Kätilö ei kuitenkaan kohdistanut tuota sinun ulkonäköön tai muuhun henk.koht. ominaisuuteen, kuten muutamissa muissa esimerkeissä. Toiset ovat herkempiä kuin toiset ja kummasti nuo herkemmätkin jaksavat elää vanhoiksi.

Vierailija
34/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain saman kommentin anopin mieheltä ja yhdeltä saman ikäiseltä naispuoliselta kaverilta.

Uskomattoman moukkamainen möläytys minun mielestäni. Mutta kaikilla ei näytä olevan sosiaalisia lahjoja...

Vierailija
35/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, mitä haluat että teemme veljellesi?

Laitatko osoitteen niin keräämme rahat prätkäjengin vierailulle? Tarviiko kaverin jäädä henkiin?

Vierailija
36/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, pääseekö nykyään muutkin kuin lapsen isä sairaalaan katsomaan vauvaa?

Vierailija
37/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon teidän väleistä, että oliko tuo normaali vitsi vai loukkaus.

Vierailija
38/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhöhööhööö

Kiva urpo veli sulla

Itse kävin lähikaupassa viikko synnytyksen jälkeen, kun ystävällinen mummo tuli utelemaan laskettua aikaa.

Vierailija
39/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä se veljellekin heikko hetki koittaa.

Ap:n ei auta nyt muu kuin odottaa kärsivällisesti tilaisuuttaan laukoa takaisin.

Vierailija
40/46 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs olette niin lihavia. Ja pitääkö sinne sairaalaan päästää heti sukulaisia? Kyllä ne joutavat tulla kyläilemään vasta kotiutumisen jälkeen kun on turvotuskin tasaantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän