Mitä ajattelette ihmisestä joka sympatisoi tyyliin: sulla on varmaan vaikeaa kun sulle tapahtui se x silloin y
Ja siis kaivelee elämän pahimpia kokemuksia ilman että itse tuo esille. Onko se jonkinlaista manipulointia vai aitoa välittämistä?
Kommentit (6)
On se ärsyttävää kun tuodaan esille joku pikkujuttukin vuosikymmenten takaa jolla itselle ei ole mitään merkitystä enää. Miksi sitä pitää toisten muistella? Olisi jo terapian paikka jos täytyy toisen ikivanhoja ikäviä asioita tulla hänelle kertomaan.
Yrittää mehustella ja saa iloa siitä
Oon luullut että vain minä tunnen tuollaisen ihmisen... Huh, kauheaa että noita on muitakin.
Ei missään tapauksessa ole aitoa välittämistä. Mun ainut neuvo on että kannattaa pysyä kaukana eikä enää jatkossa kertoa mitään henkilökohtaista. Toivotaan ettei enää 25 vuoden päästä jaksa muistella jotain teiniaikojen poikaystävän pettämistä tms., ja jos muistelee niin ehkä se jo huvittaa muita kuulijoita.
Kuvottavia tyyppejä. Olin jo poistanut yhden tällaisen elämästäni vuosiksi, mutta jokin aika sitten heikkona hetkenä suostuin tapaamiseen. Ajattelin, että olisi vuosien aikana ehkä muuttunut. Eipä ollut. Oikein muhinoi minulle tapahtuneissa huonoissa tapahtumissa. Tuli ihan niljakas ja hyväksikäytetty olo koko tapaamisesta.
Todella vastenmielinen tyyppi. Tuollainen kipukohtien tökkiminen on etsimistä. Etsii jotain millä vielä satuttaa.
Ei todellakaan ole aitoa välittämistä. Yritän välttää näitä ihmisiä enkä kerro heille elämästäni mitään etteivät saa mitään otetta minuun.