Lastensuojelu rikkoi lapseni ja minun elämän.
Olen hyvä ihminen. Ihminen viimeisen päälle. Näin kuitenkin kävi.
Kommentit (23)
Tahallista. Kiusaamista. Hyviä ihmisiä ei suojella.
Mitäs jos alkaisit pitää siitä perheestä huolta etkä notku vaan netissä....
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen?
Kysymys on nolo. Kaikki on aivan muuta.
Olen pahoillani. En epäile, etteikö kuormittunut ja epäpätevä lastensuojelu siihenkin kykene.
Oon kasvissyöjå ja siitä johtuen pieren lähes jatkuvasti. Sosiaaliviranomaiset väittivät että lapseni kehitys ja kasvu kärsii tästä jatkuvasta piereskelystäni. Sen takia he ottivat lapseni huostaan.
Ap
Kiitos niille jotka ymmärtävät että elämä ei ole aina reilua.
Aloittaja kirjoitti:
Oon kasvissyöjå ja siitä johtuen pieren lähes jatkuvasti. Sosiaaliviranomaiset väittivät että lapseni kehitys ja kasvu kärsii tästä jatkuvasta piereskelystäni. Sen takia he ottivat lapseni huostaan.
Ap
No lopeta hyvä ihminen se kasvissyönti ja palaa takaisin normaaliksi sekasyöjäksi. Saat varmasti lapsesi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Ap
No lopeta hyvä ihminen se kasvissyönti ja palaa takaisin normaaliksi sekasyöjäksi. Saat varmasti lapsesi takaisin.
Ei ole mitään sekasyöjiä: on vain lihansyöjiä ja sitten ituhippejä.
Asia on niin että etäännyn lapsestani tämän sirkuksen vuoksi.
En tiedä itkeäkö vai nauraa.
Isiä ei kiinnosta lapsi. Äiti teki kaiken hyvin mutta mitä tapahtui.
No mitkä on ne syyt miksi rikkoi? Ilman värikynää kiitos!
Miksi lastensuojelu asiakkuus alkoi? Tekikö joku ilmon?
Vierailija kirjoitti:
No mitkä on ne syyt miksi rikkoi? Ilman värikynää kiitos!
Miksi lastensuojelu asiakkuus alkoi? Tekikö joku ilmon?
Minut pahoinpideltiin. En tehnyt itse ilmoitusta. Siitä kaikki lähti.
Mulla asia on tällä hetkellä aivan sama. Minua rikottiin. Lapseni on fiksu ja ymmärtää asiat aikanaan.
Ei tätä asiaa voi käydä täällä läpi. Oli mitä oli. Itse tiedän että olin hyvä äiti ja jatkan nyt elämää ilman lastani.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tehny ilmoa?
Oli lyöty aiemmin. Ja pelkäsin mitä tapahtuu jos ilmoitan.
Taidat kummiskin olla pikkuisen sekaisin...?
Eli mitään konkreettista syytä et voi kertoa mitä on tapahtunut? Miksi tilanne ajautui siihen? Onko lapsi kotona, sijoituksessa vai huostaanotettu?
Mitä olet tehny asian eteen, että tilanne muuttuisi?
0/5.