Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toista kaasoa ei kutsuttu polttareihin

Vierailija
22.07.2022 |

Hyvä lapsuudenystäväni menee syksyllä naimisiin ja näin facebookista miten tulevalle morsiamelle on järjestetty polttarit. Kummallinen juttu tässä on se, että minua toista kaasoista ei oltu informoitu polttareista mitenkään. Sen sijaan juhliin oli kutsuttu muiden lapsuudenystävien lisäksi myös opiskelukavereita sekä jopa yksi työkaveri. Polttarit järjestänyt toinen kaaso tuntee kaikki polttareihin osallistuneet vieraat, ja itse en. Kyllä monttu loksahti auki postauksen nähdessäni. En oikein tiedä miten reagoida.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläsi on erikseen polttarikaaso, jonka tehtävänä oli järjestää polttarit. Sinä olet hääkaaso.

Vierailija
2/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä lisätä, että morsian tuskin tietää tästä mitään, sillä kuten moni muukin lomailen paraikaa ulkomailla mikä olisi täysin pätevä este osallistumiselle. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ikinä ole osallistumassa yksiinkään polttareihin! Turhaa pelleilyä ja rahanmenoa, ja jos vielä porukka on sietämätön.

Vierailija
4/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälläsi on erikseen polttarikaaso, jonka tehtävänä oli järjestää polttarit. Sinä olet hääkaaso.

Kai toisen kaasoista voi silti kutsua? Vaikka olisikin vastuunjakoa kehitelty. Uskomatonta käytöstä.

Vierailija
5/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sinua helpottunut kun ei tarvi mennä polttareihin.

Vierailija
6/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin morsiamelta, että mikä oli hänen ajatuksensa työnjaosta kun toinen kaaso näköjään järjesti polttarit, että mitäs sinulle on ajateltu hommaksi?

Vierailija
7/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmaan kotiin tultuasi laskun polttareista... Vaikuttaa taas sellaiselle touhulle.

Vierailija
8/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin sinua helpottunut kun ei tarvi mennä polttareihin.

Se, että minun kohdallani on tehty tietoinen päätös olla kutsumatta minua loukkaa eniten. Tuskin minua olisi pyydetty kaasoksi mikäli läsnäoloni ei olisi morsiamelle tärkeää ja toinen kaasoista varmasti tiedostaa sen. AP

Vierailija
9/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Kiusaajia on maa pullollaan. Et menettänyt mitään ettet viettänyt iltaa heidän kanssaan.

Vierailija
10/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko toisen kaason ja onko hänellä sinun yhteystietosi? Olethan katsonut esimerkiksi facebookin mesen viestipyynnöt -kansion?

Vierailija
11/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ylväänä sinne vihkimisen ja häihin ja olet, että "Ai mitkä polttarit? Ai järkkäsittekö te semmoset?" Nauti reaktiosta, vietä kiva ilta nauttien koko rahan edestä ja hanki paremmat ystävät, jos morsian ja toinen kaado ei pyydä anteeksi.

Vierailija
12/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko toisen kaason ja onko hänellä sinun yhteystietosi? Olethan katsonut esimerkiksi facebookin mesen viestipyynnöt -kansion?

Tunnen! Ihan samoissa porukoissa on lapsena pyöritty. Olen varma, ettei minua oltu kutsuttu polttareihin. AP

Vierailija
13/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin toiselle kaasolle ihan pokkana viestiä, että pitäisiköhän alkaa suunnitella polttareita morsiamelle, onko ollut jo puhetta keitä haluaisi kutsuttavan? Ja odottele reaktiota ja koottuja selityksiä.

Vierailija
14/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin toiselle kaasolle ihan pokkana viestiä, että pitäisiköhän alkaa suunnitella polttareita morsiamelle, onko ollut jo puhetta keitä haluaisi kutsuttavan? Ja odottele reaktiota ja koottuja selityksiä.

Näin olinkin ajatellut tekeväni kunhan olen palannut pitkältä ulkomaan lomamatkalta takaisin Suomeen. Nyt en tietenkään laita. Morsiamen mieltä en halua pahoittaa. AP

Vierailija
15/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olinkin ajatellut tekeväni kunhan olen palannut pitkältä ulkomaan lomamatkalta takaisin Suomeen. Nyt en tietenkään laita. Morsiamen mieltä en halua pahoittaa. AP

Miksi sinut olisi kutsuttu polttareihin kun olet pitkällä lomamatkalla,eiköhän se ole ollut tiedossa.Vai ekstempore läksit reissuun ?

Vierailija
16/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilija Porvoosta.

Vierailija
17/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen! Ihan samoissa porukoissa on lapsena pyöritty. Olen varma, ettei minua oltu kutsuttu polttareihin. AP

Miksi et itse ole ollut aiemmin aktiivinen, koska häät oikein ovat? Jotenkin tuntuu, ettet itse ole saanut mitään aikaiseksi ja toisella kaasolla on ollut vanha numero tms.

Vierailija
18/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vielä lisätä, että morsian tuskin tietää tästä mitään, sillä kuten moni muukin lomailen paraikaa ulkomailla mikä olisi täysin pätevä este osallistumiselle. AP

Tiesikö toinen kaaso tuosta lomasta? Onko mahdollista, ettei sen takia kutsunut? Tosi tökeröä joka tapauksessa. Luulis, että olisi ottanut sinuun yhteyttä ja olisitte yhdessä sopineet päivän polttareille.

Vierailija
19/25 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö toinen kaaso tuosta lomasta? Onko mahdollista, ettei sen takia kutsunut? Tosi tökeröä joka tapauksessa. Luulis, että olisi ottanut sinuun yhteyttä ja olisitte yhdessä sopineet päivän polttareille.

Ollaan vanhoja tuttuja lapsuudenpiireistä, mutta ei ollut mitenkään tietoinen lomastani. Morsiamelle olen kyllä kertonut lähteväni reissuun. AP

Vierailija
20/25 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä törkeää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi