Näin työttömänä ajattelen, että bensan hinnan pitäisi olla jossain 3 euron huitteilla
Muuten ei kyllä työttömyysjärjestelmän rahoitus onnistu kaavaillulla tavalla, ja pahimmassa tapauksessa saattaisin jäädä kokonaan ilman rahaa.
Kommentit (8)
Minä taas näin työsskäyvänä ajattelen, että työttömän avustuksen pitäisi maksaa työttömälle itselleen noin 9 euroa/10 euron avustus.
Taas sama kirjoittaja ja taas työttömistä työnhakijoita.eikö sulla aloittaja ole muuta tekemistä? Propagandasi on niin huonoa että pyöreäpäisinkään ei siihen usko.hommaa itsellesi joku harrastus ja yritä siinä kehittyä.propaganda asioissa et pääse näemmä loistamaan, koska taitosi ei siihen riitä.
Työttömillähän on luxuspäivät, kun työttämyyskorvaus ei nouse, mutta muut hinnat nousevat. Ai niin ja mun ostamat tuotteet tulevat 80 % ulkomailta ja sinne menevät alvitkin
Näin 500 km työmatkaa viikossa ajavana sairaanhoitajana ajattelen että ryhdyn kaukoparantajaksi jos bensan hinta nousee 3e/l. Ei käy kannattavaksi työnteko jos kolmannes nettopalkasta menee bensaan.
Suomessa kaikki liikkuu bensalla, myös ruoka. Että samapa mulle. mulla on rahaa.
Kyllä niin paljon autoja pyörii ympäriinsä että bensan hinnan voi hyvin nostaa vaikka 10 euroon litra. Eiköhän sitten lopu pärrääminen.
Jep jep. Jokaisesta bensalitrasta 1.50e suoraan työttömien tilille. Ei ole reilua että jotkut saa käydä töissä ja toiset ei.