Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minimi kirjanlukumäärä deittikumppanille

Vierailija
22.07.2022 |

5-10 ?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tärkeää ei dinderissä tai muussa paskassa voi selvittää

Vierailija
2/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kyllä tosi hyvän miehen, joka ei lue ollenkaan. Se vaan on ihan ääriharvinaista.

Kuulostele, kyllä sen äkkiä huomaa onko toinen kujalla.

Vierailija
4/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lukenut paljon, joten vaikea on kuvitella kumppaniksi miestä, jonka yleissivistykseen eivät kuulu edes maailmankirjallisuuden perusklassikot. Lisäksi saisi olla oma kirjallinen maku ja suosikit.

Vierailija
5/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000

Vierailija
6/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse lue, joten ei sen toisenkaan tarvitse

Vierailija
7/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran ikää, että luvun täytyy olla vähintään nelinumeroinen.

Vierailija
8/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lukenut n. 10 kirjaa. Jokainen huikea elämys. Heruuko näillä?

Vierailija
9/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanlukumäärä?

Vierailija
10/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ensin että kirjainlukumäärä...siis niinkuin nimessä? Että ei voisi treffata Ly Ek-nimistä mutta Hulda-Helinä Hiltunen on ok.

.

Tämä ei ole aivan merkityksetön seikka. Erään kakkuohjeen mukaa kakkutaikina on valmiiksi vatkattu vasta kun pystyt kirjoittamaan rakkaasi nimen sen pintaan. Bo saa sangen likilaskuista kakkua mutta Lennart-Håkanin kakku olisi ylitsepursuavan kuohkea.

Mutta kirjoja....olen varmaan tuon kymmenkunta lukenut ennen kouluikää ja voipa olla sadoissa tuo määrä nykyään. Nautin lukemisesta.

Varsinkin nuorissa on kuitenkin ihmisiä jotka eivät lue vaan kuuntelevat ja katsovat filmatisointeja. Osa näistä ilmaisee itseään hyvin ja pärjää hyvin opinnoissaan, niin että kirjat eivät ehkä enää ole korvaamattomia.

Vierailija
11/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aavistustakaan, montako kirjaa olen lukenut. Todennäköisesti olen unohtanut enemmän kirjoja kuin suurin osa mahdollisista treffikumppaneista on koskaan lukenut.

Eli Jod treffikumppani haluaisi tietää lukemiani kirjojen määrän, vastaisin että ei aavistustakaan. Mutta uskon vahvasti, että jotain kirjoista on jäänyt osaksi minua. Jos ei ole, niin sittenhän lukeminen on ollut yhdentekevää.

Minulle kävisi myös elokuvia tai vaikka telkkaria katsonut ihminen, jos hän olisi omilla keinoillaan onnistunut hankkimaan samantapaisen maailmankuvan kuin omani.

Ja ei, en tarkoita että pitää olla kaikesta samaa mieltä, mutta tieteellinen maailmankuva, länsimaiset liberaalit arvot ja ennen kaikkea jonkinmoinen kyky eläytyä myös muiden aikojen ja olosuhteiden elämään ovat jonkinlainen must. Varsinkin viimeinen puuttuu usein ihmisiltä, jotka eivät ole lukeneet kovin laajalti kaunokirjallisuutta.

Vierailija
12/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään yksi kuukaudessa, mielellään enemmän.

Vierailija
13/13 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vähän on lukenut sellainen ihminen joka osaa sanoa lukemiensa kirjojen määrän?

Musta olisi huolestuttavaa jos joku osaisi vastata tuollaiseen kysymykseen.