Onko noloa jos laittaa omia taideteoksiaan seinilleen??
Kommentit (9)
Miksi olisi. Laitan omiani, kun ei ole muita. En viitsi ostaa muiden taidetta.
Kuka haluaa ostaa itsetehdyn tilataideteoksen? Teoksen nimi on huhtikuu. Se on tehty käsityöpapereista. Kevyt ja helppo ripustaa mihin haluaa.
Ei ole yhtään noloa.
Minä käytän itse virkkaamiani vaatteita ja asusteita. Sekään ei ole noloa, vaan normaalia.
Ei. Taideteokset on hienoja ja on kiva nähdä mitä itse on saanut aikaan ja se on itselle merkityksellistä.
Ei tietenkään ole.
Eri asia,jos pitkästyttää vieraat jauhamalla omista teoksistaan ja yrittää pakkomyydä niitä😀
Ei tietenkään, jos ei ihan surkea ole. Jos minä laittaisin, sitten olisi, kun en osaa piirtä edes tikku-ukkoa.
Ei todellakaan ole. Anoppini oli tosi taitava luovissa hommissa, hänen kotonaan oli esillä hänen tekemiään käsitöitä yms. Erityisen hieno on canvaspohjaan tehty kukkamaalaus. Anoppi nukkui pois ja nyt nuo taideteokset koristavat meidän kotia. Usein ihailen niitä.
Miksi ihmeessä oman kodin sisustaminen itse tehdyillä asioilla olisi noloa? Itsellesi sinä kotiasi sisustat, et muille. Jos joku on omata mielestäsi kaunis ja sille löytyy hyvä paikka, niin sittenhän se on todella hyvä.
Katselin juuri asuntomessulehti Dekoa ja taas kerran pisti silmään jotkut täydellisen oudot sisustussuunnitteljoiden valinnat. Varmaan 80% suunnittelijoiden tekosista oli ankeaa ja niin plääh, että piti lopettaa kuvien katselu hetkeksi.
Ei tietenkään ole :) mutta minulla joukossa tietysti muidenkin teoksia.